Hotelbewertungen Hotel Morskoj

31 Oktober 2014

Morskoj
Hotelbewertungen Hotel Morskoj
Omega, Sevastopol

Hotel Morskoj aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 4 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Morskoj und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Sevastopol. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 13 Urlaubsbilder von Hotel Morskoj finden. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Ukraine Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hotel Morskoj mit unserem Angebot zur Ferienregion Ukraine. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Sevastopol.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Morskoj / Sevastopol abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Sprachauswahl Bewertungen:
Familie, März 2008
Robin Dolstra
9,0

25.03.2008 Wij hebben hotel Morskoy geboekt via hun "partner" touroperator. Zij verzorgen alle nederlandstalige boekingen ivm het taalprobleem bij het hotel. Het hotel is niet ver van het strand gelegen en de kamer had een geweldig uitzicht. verder is er net een nieuw winkelcentrum geopend 100 meter er vandaan, en kan 3 bushaltes verder in een enorm winkelcentrum worden gebowled en geschaatst met een binnenbaan.

Familie
otmar zewald
8,0

24.08.2007 Knus hotel met goede en ruime kamers. Wij hadden een suite met extra zitje. Dit was erg handig omdat wij baby bij ons hebben. Toen wij er waren was er geen nederlands sprekend personeel, enkele personeels leden spraken engels (basaal). Ontbijt was niet inclusief, maar er zit in lunchroom in hetzelfde pand buitenom die een ontbijt rond de 5 euro pp kon serveren. De service was daar wel wat langzaam. De hotelkamers werden netjes schoongemaakt en handoeken ed waren geen probleem, en dat is wel handig dicht bij een strand. Wij hebben een huurauto genomen om onafhankelijk te zijn maar neem dan wel een tomtom mee anders is het onmogelijk de weg te vinden. Het hotel licht 8km van het leuke centrum - maar dat is geen probleem als je eigen vervoor hebt. Sevastopol is erg leuk, veel leuker dan Jalta! Goede visrestaurants in het centrum aan de kade!!!

Bart
10,0

15.11.2006 Ik heb Hotel Morskoj geboekt via Touroperator. Zowel de reisorganisatie als het hotel beschikken over een geweldige kwaliteit en service, spreken tevens Nederlands wat soms wel gemakkelijk kan zijn. wij gaan zeker meer gebruik van hen maken in de toekomst.

Marietje
7,0

21.08.2006 Het is een klein en gezellig hotel. De kamers, wij hadden een 3-kam. app., worden elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken. De meiden van de receptie waren ontzettend aardig en probeerden je te begrijpen. Je kon er ontbijten, lunchen en dineren. Er zijn marktjes, winkels, banken en strand in de buurt. De bussen stopten voor het hotel dus je kon gaan en staan waar je wilde. In de Oekraine, waar wij zaten, wordt nog niet zoveel engels gesproken. Het land is een aanrader en in dit hotel zit je verzorgd en erg centraal. Het klimaat is uitstekend en het leven is goedkoop. Wij zijn drie weken geweest maar gaan echt nog een keertje terug want we hebben nog niet alles gezien. Onze kids van 10 en 14 jaar hebben zich ook uitstekend vermaakt.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen