Hotelbewertungen Hotel Adler**

23 April 2014

Adler**
Hotelbewertungen Hotel Adler**
Unter den Bodmen, 3910, Saas Grund

Hotel Adler aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.5 von 10, basierend auf 30 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Adler** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Saas Grund. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 18 Urlaubsbilder von Hotel Adler** finden. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Schweiz Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hotel Adler** mit unserem Angebot zur Ferienregion Wallis (Kanton). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Saas Grund.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Adler** / Saas Grund abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Okt. 2012
"Super freundlich"übersetzen
Nicole Bruno
10.0

04.10.2012 Sehr freundliche Gastgeber. Wir kamen am Abend gegen 17.30 Uhr im Hotel Adler nach einer langen Wanderung an und hatten Lust auf ein Fondue. Kurzum haben wir nachgefragt, ob sie dies auch anbieten. Das Menu vom diesigem Tag war anders, doch es wurde kurzfristig für uns eins organisiert. Der Service war sehr freundlich und zu vorkommend.

Paar, Juli 2012
"Pareltje in het saasdal"übersetzen
etienne bartels
8.0

05.08.2012 Voor een 2 sterren hotel is dit een absolute aanrader. De eigenaars doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Het is een eenvoudig hotel maar zeer schoon, prima service, uitgebreid ontbijt en een goed drie gangen diner. Ontbreekt er iets of wil je (nog) meer eten of heb je dieet wensen zeg het vraag het en er wordt met plezier aan voldaan. Wij hebben het zelf ervaren, fantastisch.

Paar, Juni 2011
"Aanrader!"übersetzen
G.Imanse
7.0

09.07.2011 We waren 2 weken in hotel Adler en hebben zeer genoten.
Vriendelijke mensen, goed eten en eenvoudige maar schone kamers,
met prachtig uitzicht.
Het Saasdal is een echt wandelparadijs en direct vanuit het hotel veel
mooie wandelroutes.
We komen vast en zeker nog eens terug in hotel Adler!

Freunde, Jan. 2011
"Overweldigend."übersetzen
Fam Boom-Broeders
9.0

25.01.2011 Wij zijn in Hotel Adler als vorsten behandeld.
De eigenaren Guido en Linda waren erg vriendelijk en gastvrij, zo ook de andere medewerkers.
Ze waren erg geinterresseerd en belangstellend. Het eten was voortreffelijk, elke morgen een goed verzorgd ontbijt en 'savonds een voortreffelijk 4 gangen menu wat uitgeserveerd werd.
De kamers zijn erg schoon en er zijn goede bedden!!!!
Hotel Adler ligt prachtig tussen de bergen en vanuit het hotel zijn er direct mooie wandelmogelijkheden.
Wij hebben er erg genoten en zijn zeker van plan een keer terug te gaan.
Hotel Adler is een aanrader.

Fam. Boom-Broeders.

Paar, Sept. 2010
"Goede prijs kwaliteit verhouding"übersetzen
Van der Molen
8.0

23.10.2010 Het hotel biedt een prima uitgangspositie om prachtige wandelingen te maken. Ook bij minder weer (wij hadden maar 1 dag zon). In de omgeving is veel wild te zien. Wij raden iedereen aan om een dalpas te kopen zodat je de bussen en kabelbanen vrij kan gebruiken. De mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk!

Paar, Aug. 2010
"Gezellig hotel"übersetzen
E.Sprenger
7.0

29.08.2010 Kamers schoon. Bedden goed. Eten eenvoudig maar alles vers, smakelijk en afwisselend. Als je meer lust, dan krijg je nog een portie. Service goed. Hondvriendelijk. De eigenaren hebben oprecht interesse in hun gasten en hun wensen.
Ligging: rustig. Wandelroutes vanuit het hotel. De bus stopt voor de deur. Dorpscentrum op 7 minuten loopafstand.

Paar, Juli 2010
"Rustig en redelijk gunstig gelegen eenvoudig hotel"übersetzen
sylvia
6.0
7.0

13.08.2010 Wij hebben in juli 2010 een week doorgebracht in dit hotel. Hoewel de eigenaren heel vriendelijk zijn en de omgeving van Saas Grund prachtig is, geven de onderstaande berichten een te positief beeld van dit hotel, met name wat betreft het eten. Het is niet slecht, maar erg eenvoudig. Bij het ontbijt 1 broodje p.p. op je bord en regelmatig zijn de boterhammen die je bij kunt halen op (om 8 uur 's morgens). Wanneer je vraagt of er nog brood is worden en een paar boterhammen bijgelegd. De yoghurt kan worden geschept uit de grote voorraademmer waarin deze wordt gekocht. Vleeswaren zijn matig en ook regelmatig op.
Het avondeten is voor iedereen om kwart voor 7, waarna in sneltreinvaart soep, een hoofdgerecht en een dessert voorbij komen, meestal wel smakelijk. Tussendoor mag je een salade opscheppen uit grote ongezellige voorraadbakken.
De kamers zijn eenvoudig en verouderd, maar wel schoon.
De prijs/kwaliteit-verhouding is niet verkeerd, maar wij hadden er door Zoover meer van verwacht.

Paar, Juni 2010
"Goed hotel met fantastische eigenaren"übersetzen
Rob en Barbara
8.0

29.06.2010 Het hotel is perfect gelegen in een prachtig wandelgebied. Er beginnen veel wandelpaden in de directe omgeving van het hotel. Het hotel is zeer rustig gelegen, buiten het centrum van Saas Grund, maar wel op gemakkelijke loopafstand.

De eigenaren van het hotel zijn heel erg vriendelijk, hebben veel oog voor dat alles naar het zin is en ze zijn ook zeer behulpzaam bij het bedenken van dag- en wandeltochten.

Het eten is in één woord: VOORTREFFELIJK!

Het hotel zelf en de kamers zijn eenvoudig, maar prima.

Samengevat, een hotel om zeker aan te bevelen

Paar, Juni 2010
"Aanrader;Vijfde keer!!!"übersetzen
Ineke en Henk
10.0

20.06.2010 We zijn nu in drie jaar tijd voor de vijfde keer in "Huize Adler"; 3 keer de winter en nu voor de tweede keer in de zomer.Het voelt als een echte tweede huis.Vanuit het bed 5 toppen van Hoger dan 3 km zien???Een droom!!Balkon is natuurlijk helemaal super; de Gemsen komen tot aan het hotel; ongelofelijk!!De verschillen t.o.v. de winter zijn natuurlijk erg groot. We hebben heerlijk gewandeld; het eten was weer voortreffelijk (klasse Guido) en natuurlijk de hartelijkheid van Linda en Guido als gast-heer/-vrouw zijn wel erg bijzonder. We hadden een waslijst aan plannen; blijkt dat 1 week echt niet voldoende is; reden temeer om voor de zesde keer te gaan boeken.We raken in het "Saasdal"niet uitgekeken.Guido als gids ??? Zie je plekken waar je het bestaan niet eens van weet; geweldig!!Even wat minder weer??; Montreux 2 uurtjes rijden; Noord Italie over de Simplon 2,5 uur.Voor ons geen Oostenrijk(of Rusland???) meer na 15 jaar. Twee sterren=vijf!!Bijft verassen en dus een absolute aanrader!

Paar, 2010
"Prima accomodatie, schitterende omgeving"übersetzen
fam. Weststrate
8.0

01.03.2010 Een heel fijn gelegen hotel (net na de afslag naar Saas Fee, dus weinig langskomend verkeer). De bediening is er uitstekend, het eten prima en de gastvrijheid en klantvriendelijkheid uitstekend. We hebben er 14 dagen heerlijk vertoefd en goed gegeten.
Met een (7-dagen) pas voor liften en bus kun je er alle kanten op. De pas is een aanrader! Het dorp is een prima vertrekpunt voor schitterende wandelingen. Met de lift naar boven en er gaat een (berg-)wereld voor je open.
Je hoeft 14 dagen het dal niet uit, zoveel is er te zien en te doen. We hebben de auto dan ook nauwelijks gebruikt.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen