Ankunft
Abreise
ab € 79
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
& Appartement Drei Türme***
Hotelbewertungen Gasthof & Appartement Drei Türme***
Latschaustrasse 15, 6774 , Schruns / Tschagguns

Gasthof & Appartement Drei Türme aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.9 von 10, basierend auf 71 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Gasthof & Appartement Drei Türme*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Schruns / Tschagguns. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 38 Urlaubsbilder von Gasthof & Appartement Drei Türme*** finden. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Österreich Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Gasthof & Appartement Drei Türme*** mit unserem Angebot zur Ferienregion Vorarlberg. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Schruns / Tschagguns.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für & Appartement Drei Türme*** / Schruns / Tschagguns abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2014
"Ontzettend fijne vakantie !!"übersetzen
A.S.
9.0

17.08.2014 Wij hadden een ontzettend fijne vakantie bij Drei Tuerme! Appartement 3 (top 3) was heel nieuw en praktisch ingericht (er was een gereserveerde parkeerplek in de parkeergarage). De keuken was zeer compleet ingericht (vaatwasser, nespresso etc.)
De bedden lagen lekker en onze zoon sliep prima op de grote slaapbank.
De broodjesservice was heel fijn ('s ochtends hing een zak met warme broodjes aan de deur).
In het restaurant lagen voldoende folders van de omgeving en Susan was altijd bereid om nog nadere tekst en uitleg te geven.
Het Aktivpark Montafon (met diverse zwembaden en glijbanen) lag op 5 minuutjes rijden met de auto en was gratis toegankelijk.
Tschagguns heeft een eigen treinstation en het is relaxed (en goedkoop) om met de trein te reizen. Toen we in Bludenz uitstapten, rook het naar chocolade. Bleek de Milka-fabriek (met winkeltje) tegenover het station te liggen.
Kortom: wij hadden een heerlijke vakantie en we hopen graag nog een keer terug te komen !!

Paar, Juli 2014
"Uitzonderlijk mooi appartement"übersetzen
Arnold en Corine Sa...
10.0

17.08.2014 Wij hebben genoten van het mooie appartement (top 4) en natuurlijk van de gastvrijheid van Harry en Susan. Tijdens de WK-voetbalwedstrijden waren het steeds hele gezellige avonden, waarop we met zijn allen zaten te eten en te kijken. Het appartement heeft een super balkon, waardoor je naar alle kanten kan kijken en is leuk en modern ingericht. Werkelijk alles is aanwezig, dit is echt een aanrader. We komen hier zeker terug, we hebben nog lang niet alles gezien.

Paar, Juni 2014
"Uitstekend verblijf in Vorarlberg voor de zomer."übersetzen
John
10.0

28.06.2014 Susan en Harrie hebben er alles aangedaan om ons verblijf zo goed mogelijk te faciliteren. Dat geldt vanaf het moment van ontvangst t/m het moment van vertrek. Harrie en Susan stonden als het nodig is altijd voor je klaar. We hebben in deze periode veel gewandeld. Harrie was bijvoorbeeld behulpzaam met tips om wandeltochten te maken. Het appartement was schoon en keurig netjes "nieuw en modern" ingericht.
Deze locatie is een prima uitvalsbasis voor vele wandeltochten.
In het aanpalende hotel kan uitstekend worden gegeten. En de bediening is klasse!
Kortom een aanrader en wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Gasthof & Appartement Drei Türme*** - Jetzt günstig buchen bei:

Freunde, Okt. 2013
"Appartement 2 Fantastisch"übersetzen
marijke

12.11.2013 Appartement 2
Een sfeervol appartement, met heerlijke bedden.
Het appartement is echt van alle gemakken voorzien, praktische, mooie keuken, WIFI, kluisje, eigen parkeerplaats (ondergronds) en op alle kamers ook nog een TV. Het uitzicht vanaf het appartement is prachtig. We hebben, ondanks dat het oktober was, genoten van het grote terras.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Zeer mooie nieuwe appartementen"übersetzen
Henk_Vegter
10.0

11.08.2013 Door omstandigheden hier terecht gekomen tijdens hun verbouwing. Dit was typisch een staaltje van "red mijn vakantie". Hoewel ze tijdens de verbouwing niet echt "open" waren, werd met spoed Top 1 voor ons klaar gemaakt. Wat een pracht, praal en schoonheid. Een grote huiskamer met grote schuifdeuren naar het terras, drie grote slaapkamers en 2 zeer luxe badkamers stonden tot onze beschikking. Verder een keuken die extreem af was. Inclusief inductie kookplaat en super oven, pannen om je vingers bij af te likken. Alles enorm luxe ingericht tot en met een mega 3D TV toe met enorm geluidssysteem, boxjes rondom. Na een valse start hier geweldig opgevangen en vervolgens 2 heerlijke weken beleefd.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2013
"Geweldig!"übersetzen
Wim en Wilma
9.0

11.03.2013 Een prachtig nieuw appartement in een plaats waar we al jaren met veel plezier komen. Drei Türme ligt precies goed t.o.v. de pistes, de liften, het dorpscentrum.

De (NL) eigenaren (en medewerkers) doen er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, alles nieuw en van goede kwaliteit. Op welk vakantieadres vind je een fijnere douche dan thuis?

Ook het kinderbedje stond klaar toen we arriveerden, onze kleinzoon heeft er heerlijk in geslapen.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2012
"Aanrader"übersetzen
ingridv60
7.0

05.03.2012 Susan, Harry en personeel erg vriendelijk. Eten lekker en leuk opgemaakt. Kamers netjes en schoon. Alles perfect geregeld, elke ochtend kregen we een bonnetje met de drankjes die we de vorige dag gebruikt hadden om te controleren en aan eind van de week kon je afrekenen en kreeg je nog een uitgebreide rekening met daarop alle kosten en betalingen. Ski ruimte lekker ruim en schoenen goed gedroogd. Bus stopt vlak bij hotel. Bussen in gebied rijden niet zo erg vaak. aansluiting s'morgens goed. 's middag moet je vaak wel langer wachten. Omgeving is erg mooi.

Paar, Feb. 2012
"Familiäre Atmosphäre"übersetzen
Volker
9.0

26.02.2012 Wir haben ganz kurzfristig gebucht. Alles hat wunderbar geklappt. Das gesamte Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Einrichtung ist modern und neu. Das Frühstücksbuffet war reichhaltig.
Wir haben uns sehr wohlgefühlt.

Familie mit Kindern, Feb. 2012
"Zeer gastvrij"übersetzen
M.Schreuders
7.0

29.02.2012 Gastvrij hotel in rustig dorp.
Verzorgde kamers met mooi uitzicht.
Het eten icm het zeer gastvrije en vriendelijke team is uniek.
vanuit het centaal gelegen dorp in Montafon kan men alle richtingen op.
Als wij een volgende keer richting Tschagguns/Montafon gaan komen wij zeker terug.

Familie mit Kindern, Jan. 2012
"Geweldige vakantie gehad"übersetzen
Sandy
8.0

24.01.2012 Wij hebben een lang weekend doorgebracht in Gasthof Drei Turme en we vonden het fantastisch. Het eten is heerlijk, de kamer was netjes en schoon en de service was erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen echt hun best voor je. We voelden ons erg welkom. We hadden een familiekamer bestaande uit 2 aparte kamers. Echt aan te raden als je kinderen hebt. Iedere dag werd onze kamer schoongemaakt. Ons uitzicht was geweldig en we zagen zelfs hertjes tussen de bomen lopen. De ligging is ook gunstig. Vlakbij de pistes (met auto of skibus goed te bereiken) en toch ook lekker rustig. De accomodatie ziet er erg gezellig. We voelden ons meteen thuis. Het avondeten was echt geweldig (ook voor onze dochter) en ook het ontbijt was goed. Kortom, we hebben enorm genoten met onze dochter van 3 en we komen zeker terug. Een echte aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen