Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****

18 Dezember 2014

Alpendorf Dachstein-West****
Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Chalet Alpendorf Dachstein-West aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,1 von 10, basierend auf 81 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Chalet Alpendorf Dachstein-West**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Annaberg. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 68 Urlaubsbilder von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** finden. Sie können sich 1 Video von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Österreich Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Salzburger Land. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Annaberg.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Alpendorf Dachstein-West**** / Annaberg abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Prachtige plek"übersetzen
mary van spil
9,0

19.10.2014 Chalet 91 in Alpendorf West Annaberg is een fantastische vakantiewoning. Keurig ingericht en goed onderhouden. Het heeft een fantastisch uitzicht. Het gebied biedt vele mogelijkheden tot wandelen.
De mensen op het park zijn behulpzaam en zeer vriendelijk.

"Schitterend uitzicht. Gericht op wintersport."übersetzen
Anton
6,0

23.08.2014 Wij huurden in bijgaande periode, Haus 10. Allereerst wil ik iets rechtzetten naar aanleiding van de fam. Mulder. Jullie bijdrage heeft ons, behoorlijk laten schrikken. Toen ik uw bijdrage las en net had geboekt.

Betreffende het warme water verbaast u mij. De bewoners na u hebben in het gastenboek geschreven dat de beheerster Annemarie, alles direct en op de juiste wijze heeft laten repareren, zodat er dezelfde dag weer warmwater was. Ook de andere 3 punten die u benoemd zijn naar mijn mening erg uitvergroot. Maar ja is het persoonlijk?
Huis nr. 10 is niet overdreven groot, maar praktisch en voor een vakantiehuisje sfeervol ingericht. Schitterende slaapkamerinrichting, praktische badkamers en keuken, gezellige woonkamer. Alles wat je maar zou denken nodig te kunnen hebben is aanwezig. Mooi uitzicht naar alle zijde. Rust en de mogelijkheid om leuke dagtochten te maken.

Kortom wij hebben ondanks het slechte weer genoten en kunnen het aanbevelen om ook voor de zomer.

Familie mit Kindern, 2014
"Veel geld voor weinig"übersetzen
Fam. de Jong
6,0

10.08.2014 deze huisjes zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Ons huis was luxe, wel wat dingen kapot en hele slechte bank en stoelen ,maar veel ruimte in en om het huis. Anderen hadden echter niet eens tuinmeubels. Het ligt aan de huiseigenaar wat je aantreft, en bij de een is dat dus een luxe huis met prachtige meubels, en bij de ander armoedige spullen en geen buitenmeubilair. Dat kan niet voor die prijzen! Receptie zeer onvriendelijk, restaurant zeer matig, zwembad klein, maar voldoet. Huizen staan ook boven op elkaar gepropt, en de wegen op het park zijn nauwelijks te belopen, steil en grint, dus met een kinderwagen niet te doen. Omgeving is wel prachtig. Kortom, voor dat geld kun je iets veel beters krijgen in Oostenrijk!

Chalet Alpendorf Dachstein-West**** - Jetzt günstig buchen bei:

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooie omgeving, perfekt huisje, park viel tegen"übersetzen
Feo
6,0

05.10.2014 In de zomervakantie twee weken in Alpendorf Dachstein-West geweest en hebben een prima vakantie gehad. Het huisje (nummer 76) was lekker ruim, schoon en eenvoudig ingericht. Door al die ruimte waren de vele regendagen ook nog goed door te komen.

Helaas was het zwembad beperkt geopend (e.g. tussen de middag en zaterdags gesloten en nog 2 andere dagen) en verder is er op het park weinig te doen.

In de omgeving vele wandelmogelijkheden, direct vanaf het park of na een stukje rijden bij Filzmoos, Gosau, Abtenau en Postalm.

"Uitstekende accommodatie, prachtige locatie."übersetzen
Schimmer
6,0

31.08.2014 Bij aankomst een warm en hartelijk ontvangst. Wij waren verrast met zo'n mooi, compleet en zeer schoon huis. Ook de prachtige ligging maakte dit plaatje perfect. Bij de receptie de Salzburgerlandcard aangeschaft voor ons gezin (kinderen 11 en 13 jaar) en dit is echt een aanrader. Met deze card kan je gebruik maken van 180 bezienswaardigheden/uitstapjes (korting/gratis) in Salzburgerland. Iedere dag hierdoor een leuke activiteit/wandeling/bezienswaardigheid gedaan. Zwembad is inderdaad klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Viel zwaar tegen."übersetzen
P. Zuithof
4,0

08.08.2014 Weinig ruimte voor de kinderen om te spelen, restaurant gesloten middenin hoogseizoen!. Zwembad voor onder de twaalf alleen toegankelijk onder begeleiding. Zal best fraai zijn voor de winter, zomers is het niks. Waren bezig skiliften aan te passen. 'S ochtends dus om 07:00 wakker.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Lijkt mooier dan het is"übersetzen
caroline
3,0

10.08.2014 Bij het reserveren opties aangegeven, daarna een selectie van huisjes gekregen. In de veronderstelling dat alle huisjes over de gevraagde opties beschikten een keuze gemaakt. Huisje 42 beschikte over geen enkele van de gevraagde opties, dat was dus even slikken. Beetje oubollig ingericht huisje, wel schoon maar zonder de verwachte luxe. Park ligt ver van de bewoonde wereld en er is niets te doen. Er is een eenvoudig zwembad maar dit is vanaf 5 uur 's middags gesloten, juist de tijd waarop je terugkomt van een dagje uit en een duik zou kunnen nemen. Personeel is wel erg vriendelijk en op loopafstand ligt een leuk en betaalbaar restaurant. Auto had een eigen (kleine) parkeerplaats maar later in de week was onze plek steeds ingenomen door een andere bewoner en moesten we een andere parkeerplaats zoeken. Niet voor herhaling vatbaar.

Paar, Juni 2014
"Haus nr 10 Niet huren."übersetzen
A. Mulder
4,0

25.06.2014 Wij troffen Haus nr. 10 in Alpendorf Dachstein West in Annaberg van verhuurder als volgt aan: Zitbanken vol vlekken, Keukenaanrechtblad kapot met inwatering, Rotwerking in de folie op het badkamerraam, Warmwatervoorziening werkte niet, Matrassen vol vlekken. Deze verhuurder levert geen kwaliteit en is niet bereid compensatie te bieden. De verhuurder bleek op de hoogte van de gebreken maar vermeld deze niet. Niet huren bij deze verhuurder.

Familie mit Kindern, Feb. 2014
"Nette huisjes bij een gezellig skigebied"übersetzen
Herbert
8,0

22.02.2014 We hebben een prima vakantie gehad in het Alpendorf. De huisjes zijn mooi en zien er keurig uit. De voorzieningen op het park zijn, naast het zwembad, beperkt. De huisjes liggen net te ver van de piste om makkelijk van/naar de piste te lopen. Wij hebben elke keer de auto gepakt naar het dalstation. De sneeuw op de top was prima, in het dal was er weinig sneeuw door de hoge temperaturen. Alles bij elkaar een goede vakantie.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2014
"Zeer slecht uitgeleefd meubilair."übersetzen
Ad Hordijk
8,0

12.03.2014 De bungalow zelf was zeer luxe, maar stoomdouche functioneerde niet, temperatuur was niet te regelen.
Bedbank was kapot en was niet vernieuwd voordat wij de bungalow betrokken.
Zitbank was een hangmat geworden, 8 persoonshuis was niet geschikt om met 8 personen relaxed te kunnen zitten.
Huurprijs in de krokusvakantie is schandalig hoog t.o.v. twee weken eerder of later, scheelt bijna 40%!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Was ärgert Sie am meisten auf Skipisten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen