Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****

5 August 2015

Alpendorf Dachstein-West****
Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Chalet Alpendorf Dachstein-West aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,1 von 10, basierend auf 85 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Chalet Alpendorf Dachstein-West**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Annaberg. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 68 Urlaubsbilder von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** finden. Sie können sich 1 Video von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Österreich Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Salzburger Land. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Annaberg.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Alpendorf Dachstein-West**** / Annaberg abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,7
6,6
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Fantastic in both summer and winter"übersetzen
Philip Story
7,0

26.07.2015 We've stayed here on a few occasions now both in winter for skiing and this week for the summer holiday. The Aplendorf chalets are an excellent base to explore the Dachstein ski area in winter or the Salzburg area in summer.
There are so many activities in summer for both adults and kids. Our teenage kids were plenty busy enough with all the outdoor activities.

Familie mit Jugendlichen, 2015
"Thoroughly recommend."übersetzen
Mrs S Story
7,0

26.07.2015 A home away from home. A great place to visit and explore local attractions. We have visited for several years in both winter and summer and thoroughly recommend it.

Freunde, März 2015
"Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan."übersetzen
J.T.A. Van Putten
9,0

15.03.2015 Met 5 vrienden hebben we in huisnr. 11 gezeten. Zeer sfeervol en netjes ingericht. Na het skieen is het zwembad een aanrader.
Een zeer goede week gehad.

Chalet Alpendorf Dachstein-West**** - Jetzt günstig buchen bei:

Freunde, Jan. 2015
"Prettig verblijf"übersetzen
Ilona
6,0

03.08.2015 Gezellige bungalow waar wij een week met 6 vrienden verbleven! Voldoende ruimte en prettig om een grote keuken met alle benodigdheden te hebben. De chalets liggen praktisch aan de piste die bij veel sneeuw (in ons geval niet, maar normaal gesproken wel) toegang geven tot het dal waar de centrale lift naar de vele ski pistes is. Ruime slaapkamers en een grote badkamer. Ideaal voor mensen die van privacy houden en 's avonds niet in een hotel willen eten/verblijven samen met vele anderen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Prachtige plek"übersetzen
mary van spil
9,0

19.10.2014 Chalet 91 in Alpendorf West Annaberg is een fantastische vakantiewoning. Keurig ingericht en goed onderhouden. Het heeft een fantastisch uitzicht. Het gebied biedt vele mogelijkheden tot wandelen.
De mensen op het park zijn behulpzaam en zeer vriendelijk.

"Schitterend uitzicht. Gericht op wintersport."übersetzen
Anton
6,0

23.08.2014 Wij huurden in bijgaande periode, Haus 10. Allereerst wil ik iets rechtzetten naar aanleiding van de fam. Mulder. Jullie bijdrage heeft ons, behoorlijk laten schrikken. Toen ik uw bijdrage las en net had geboekt.

Betreffende het warme water verbaast u mij. De bewoners na u hebben in het gastenboek geschreven dat de beheerster Annemarie, alles direct en op de juiste wijze heeft laten repareren, zodat er dezelfde dag weer warmwater was. Ook de andere 3 punten die u benoemd zijn naar mijn mening erg uitvergroot. Maar ja is het persoonlijk?
Huis nr. 10 is niet overdreven groot, maar praktisch en voor een vakantiehuisje sfeervol ingericht. Schitterende slaapkamerinrichting, praktische badkamers en keuken, gezellige woonkamer. Alles wat je maar zou denken nodig te kunnen hebben is aanwezig. Mooi uitzicht naar alle zijde. Rust en de mogelijkheid om leuke dagtochten te maken.

Kortom wij hebben ondanks het slechte weer genoten en kunnen het aanbevelen om ook voor de zomer.

Familie mit Kindern, 2014
"Veel geld voor weinig"übersetzen
Fam. de Jong
6,0

10.08.2014 deze huisjes zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Ons huis was luxe, wel wat dingen kapot en hele slechte bank en stoelen ,maar veel ruimte in en om het huis. Anderen hadden echter niet eens tuinmeubels. Het ligt aan de huiseigenaar wat je aantreft, en bij de een is dat dus een luxe huis met prachtige meubels, en bij de ander armoedige spullen en geen buitenmeubilair. Dat kan niet voor die prijzen! Receptie zeer onvriendelijk, restaurant zeer matig, zwembad klein, maar voldoet. Huizen staan ook boven op elkaar gepropt, en de wegen op het park zijn nauwelijks te belopen, steil en grint, dus met een kinderwagen niet te doen. Omgeving is wel prachtig. Kortom, voor dat geld kun je iets veel beters krijgen in Oostenrijk!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooie omgeving, perfekt huisje, park viel tegen"übersetzen
Feo
6,0

05.10.2014 In de zomervakantie twee weken in Alpendorf Dachstein-West geweest en hebben een prima vakantie gehad. Het huisje (nummer 76) was lekker ruim, schoon en eenvoudig ingericht. Door al die ruimte waren de vele regendagen ook nog goed door te komen.

Helaas was het zwembad beperkt geopend (e.g. tussen de middag en zaterdags gesloten en nog 2 andere dagen) en verder is er op het park weinig te doen.

In de omgeving vele wandelmogelijkheden, direct vanaf het park of na een stukje rijden bij Filzmoos, Gosau, Abtenau en Postalm.

"Uitstekende accommodatie, prachtige locatie."übersetzen
Schimmer
6,0

31.08.2014 Bij aankomst een warm en hartelijk ontvangst. Wij waren verrast met zo'n mooi, compleet en zeer schoon huis. Ook de prachtige ligging maakte dit plaatje perfect. Bij de receptie de Salzburgerlandcard aangeschaft voor ons gezin (kinderen 11 en 13 jaar) en dit is echt een aanrader. Met deze card kan je gebruik maken van 180 bezienswaardigheden/uitstapjes (korting/gratis) in Salzburgerland. Iedere dag hierdoor een leuke activiteit/wandeling/bezienswaardigheid gedaan. Zwembad is inderdaad klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Viel zwaar tegen."übersetzen
P. Zuithof
4,0

08.08.2014 Weinig ruimte voor de kinderen om te spelen, restaurant gesloten middenin hoogseizoen!. Zwembad voor onder de twaalf alleen toegankelijk onder begeleiding. Zal best fraai zijn voor de winter, zomers is het niks. Waren bezig skiliften aan te passen. 'S ochtends dus om 07:00 wakker.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen