Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****

2 August 2014

Alpendorf Dachstein-West****
Hotelbewertungen Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Chalet Alpendorf Dachstein-West aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.2 von 10, basierend auf 74 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Chalet Alpendorf Dachstein-West**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Annaberg. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 53 Urlaubsbilder von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** finden. Sie können sich 1 Video von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Österreich Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Chalet Alpendorf Dachstein-West**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Salzburger Land. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Annaberg.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Alpendorf Dachstein-West**** / Annaberg abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Juni 2014
"Haus nr 10 Niet huren."übersetzen
A. Mulder
4.0

25.06.2014 Wij troffen Haus nr. 10 in Alpendorf Dachstein West in Annaberg van verhuurder als volgt aan: Zitbanken vol vlekken, Keukenaanrechtblad kapot met inwatering, Rotwerking in de folie op het badkamerraam, Warmwatervoorziening werkte niet, Matrassen vol vlekken. Deze verhuurder levert geen kwaliteit en is niet bereid compensatie te bieden. De verhuurder bleek op de hoogte van de gebreken maar vermeld deze niet. Niet huren bij deze verhuurder.

Familie mit Kindern, Feb. 2014
"Nette huisjes bij een gezellig skigebied"übersetzen
Herbert
8.0

22.02.2014 We hebben een prima vakantie gehad in het Alpendorf. De huisjes zijn mooi en zien er keurig uit. De voorzieningen op het park zijn, naast het zwembad, beperkt. De huisjes liggen net te ver van de piste om makkelijk van/naar de piste te lopen. Wij hebben elke keer de auto gepakt naar het dalstation. De sneeuw op de top was prima, in het dal was er weinig sneeuw door de hoge temperaturen. Alles bij elkaar een goede vakantie.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2014
"Zeer slecht uitgeleefd meubilair."übersetzen
Ad Hordijk
5.0
8.0

12.03.2014 De bungalow zelf was zeer luxe, maar stoomdouche functioneerde niet, temperatuur was niet te regelen.
Bedbank was kapot en was niet vernieuwd voordat wij de bungalow betrokken.
Zitbank was een hangmat geworden, 8 persoonshuis was niet geschikt om met 8 personen relaxed te kunnen zitten.
Huurprijs in de krokusvakantie is schandalig hoog t.o.v. twee weken eerder of later, scheelt bijna 40%!

Chalet Alpendorf Dachstein-West**** - Jetzt günstig buchen bei:

Gruppenreise, Dez. 2013
"Fantastisch chalet"übersetzen
Ron van Rosevelt
8.0

17.12.2013 Wij verbleven van donderdag 5 t/m maandag 9 december in chalet 66 (Familie Dellebeke) in Alpendorf Dachstein-West.
Het chalet voor 10 personen was in één woord fantastisch. Toen wij hier waren heeft het één dag behoorlijk gesneeuwd. Hierdoor leek de omgeving wel een sprookje. Vanuit het chalet kijk je zo op de bergen (o.a. Bischofmutze).
Het Alpendorp is gebouwd tegen de bergen. Wij hebben hier schitterende wandelingen gemaakt. Verder heb je met Annaberg en Abtenau leuke plaatsjes in de omgeving. Het Alpendorp heeft een eigen restaurant en verder zitten in de omgeving hotel-restaurant Dolomietenhof en de Holzerhutte. Het huis bevat 4 slaapkamers en 2 douches, waarvan één met bad. Verder is er nog een sauna. Het chalet is uitermate geschikt voor 2 gezinnen.

Paar, 2013
"Uitstekende accommodatie op een prachtige locatie"übersetzen
A. van Ochten
10.0

22.06.2013 Alpendorf, Dachstein West, steuer 66, Annaberg ligt te midden van de skipistes! een volledig ingericht, 10 persoons nieuw chalet, voorzien van alle comfort, zoals: een ruime woonkamer met volledig ingerichte keuken, 2 badkamers, apart toilet, sauna, whirlpool, op de bovenverdieping zijn er 4 grote slaapkamers. het chalet heeft 2 grote terrassen met fantastisch uitzicht op de gosaukam. het park heeft een overdekt zwembad, ook is er een restaurant. in de nabije omgeving kun je er prachtig wandelen, mooie stadjes bezoeken, zoals bv Hallstatt, er zijn kastelen, watervallen, kort samengevat, een geweldige plek voor winter- en zomervakantie! !

Familie mit Jugendlichen, Apr. 2013
"Voor de 3de keer weer heerlijk gehad!"übersetzen
ruud
9.0

06.05.2013 Eigenlijk is alles heel erg goed, helaas is het wel even 24% duurder geworden, vorig jaar betaalde we voor 1 week in het naseizoen €586 "All in" met 9 personen, nu waren we €728 kwijt.
Het enige verschil is, dat nu wel de bedden zijn opgemaakt.
Bungalow no 85 is echt geweldig met een super zonnig terras.

Familie mit Jugendlichen, März 2013
"Mooie chalets direct aan de piste"übersetzen
Ruud
9.0

10.03.2013 Mooi ingericht chalet met super mooi uitzicht. Wij zaten in nr. 11 wat erg dichtbij het hoofdgebouw en de piste zit. Broodjesservice is fijn en in het restaurant is het eten erg lekker. Wij zijn ook afgelopen zomer geweest en het is een mooi wandelgebied. Ook in de omgeving is er veel te zien en te doen.

Familie mit Kindern, Feb. 2013
"Een prachtige plek in middelgroot rustig skigebied"übersetzen
Breda
10.0

16.02.2013 Wat een leuk skigebied voor gezinnen met kinderen. Leuke skischool, en overzichtelijk skigebied dat niet te groot is. Vrijwel geen apres ski, maar dat vinden wij niet zo belangrijk. Vrijwel geen wachttijden bij de liften! Het park ligt direct aan een rode piste. Bij het park is een leuk restaurant, met schnitzel avond en grill avond. De afhaalpizza's zijn heerlijk. Gelukkig hebben ze een broodjes service, omdat het dorp beneden in het dal ligt. Het huisje zelf is zeer luxe. Leuke haard voor de sfeer, 2 badkamers, goede bedden en een mooi uitzicht. Voor de kinderen was het na een dag ski-en heerlijk dat er een klein zwembad was. De volwassenen waren blij om de spieren op te warmen in de sauna. Echt een aanrader dus voor gezinnen die een luxe huisje willen hebben, maar een niet te druk skigebied en wilde apres ski.

Freunde, Feb. 2013
"Heerlijk skigebied"übersetzen
Jurgen
7.0

11.05.2013 Het chalet Aplendorf dachstein-West is ons zeer goed bevallen. Hadden een 6 persoons (ruim) huis wat voorzien was van alle gemakken.
Wij moesten wel een klein stukje lopen voordat we op de piste waren, maar vonden dat niet erg. Prima huis voor een redelijke prijs.
Zeker een plaats waar we nog eens naar terug zouden gaan.
Prima ski gebied, met heerlijke afdalingen.

Familie mit Kindern, Jan. 2013
"Prachtig groot chalet (nr. 46) aan de piste"übersetzen
Aalten
10.0

09.02.2013 In janauri hier een week geweest met twee gezinnen. Ligt direct aan de piste, vrij nieuw, groot en sfeervol chalet. Prachtig uitzicht over het dal, veel grote ramen. Heerlijke bedden, twee moderne badkamers en een kleine sauna. Er is een restaurant en een zwembad bij het complex. Het ski gebied is mooi, veel variatie in afdalingen en leuke lunchtenten. Ideaal familiegebied.

1 2 3 4 5 6 7 8 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen