Ankunft
Abreise
ab kr 900
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Kvitåvatn Fjellhytter
Hotelbewertungen Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter
Granveien, 3658, Rjukan / Miland

Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 8 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Rjukan / Miland. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 13 Urlaubsbilder von Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter finden. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Norwegen Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter mit unserem Angebot zur Ferienregion Telemark. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Rjukan / Miland.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Kvitåvatn Fjellhytter / Rjukan / Miland abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Schitterend gelegen locatie!"übersetzen
D.H. Neelis
10,0

03.08.2014 Deze locatie in juli 2014 bezocht als laatste deel van een rondreis door Noorwegen. Ruim en volledig ingericht huis met heerlijk balkon met uitzicht op de Gaustatoppen. Vanuit het in het dal gelegen stadje Rjukan een flinke klim met de auto omhoog via een aantal haarspeldbochten, maar zelfs voor iemand met hoogtevrees (zoals ik) prima te doen over een goed geasfalteerde brede weg naar boven. Locatie is prima basis voor mooie wandelingen langs het meer en de Gaustatoppen op (geweldig!). Echt een aanrader dus. Omdat de huisjes gelegen zijn in een ski-gebied is alles daarop ook ingericht en is er uiteraard bij de huisjes zelf weinig te doen (geen trampoline of lekker volleybalveldje ofzo).

Freunde, Juli 2011
"Zeer mooi huis op prachtige plek"übersetzen
marcel
8,0

29.08.2011 Blij verrast. Heel mooi huis met alles erop en eraan op een waanzinnig mooie plek. Zeker een aanrader!

Paar, Juli 2011
"Groot gezellig huis met prachtig uitzicht"übersetzen
Nadine
10,0

30.07.2011 Wij hebben echt genoten in Kvitavatn. Nav onderstaande beoordelingen verwachtten we niet veel en waren we blij verrast met wat we aantroffen. Een ruim huisje met uitzicht op de Gaustatoppen! Het huisje was van alle gemakken voorzien zoals oven, grote eettafel gezellige hoekbank en zithoek, ruime sauna, vaatwasmachine etc. Het enige nadeel vonden we de kleine douche. Bij aankomst was het huisje ook gewoon goed schoon. We hebben hier vier nachten overnacht in de heerlijke rust. Wij vonden de locatie heerlijk om te genieten van de rust. De weg ernaartoe is wel stijl, maar je zit dan ook bovenin de bergen met een prachtig uitzicht. De weg was trouwens stijl maar wel goed. Overdag de Gaustatoppen beklimmen en 's avonds lekker uitrusten op het heerlijke terras in het zonnetje. Park wordt ook constant goed onderhouden en voor wintersporters is het ideaal gelegen vlakbij de pistes. Wij vonden het echt een geweldige afsluiter van onze vakantie!!!

Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter - Jetzt günstig buchen bei:

Familie, Aug. 2008
"Mooie huisjes"übersetzen
sandra
1,0
8,0

10.08.2008 De accomodatie is ons heel goed bevallen, het was schoon en ruim en erg gezellig ingericht.
van alle gemakken voorzien, inclusief sauna.
de matrassen waren wat minder.
als je met alleen volwassenen in de stapelbedden moet liggen, kan het wat te klein zijn.
Helaas is er helemaal niets voor de kinderen, wat zou dit een mooie vakantieplek zijn als ze dat wel zouden hebben. Misschien komt het nog.
Voor de mensen die nog moeten afreizen naar deze plek houdt rekening met een erg slechte, kapotte weg naar boven. voor mensen die niet gewend zijn om in de bergen te rijden een regelrechte ramp. Onze jongste zoon was zo bang geworden dat hij niet meer naar beneden wilde.
Was echt verschrikkelijk.

Familie, Aug. 2008
"Superplek"übersetzen
evelien
9,0

05.08.2008 Helemaal boven op een berg, met uitzicht op de Gaustatoppen.
Toen we eenmaal de sleutel gevonden hadden, kwamen we binnen in een kraakhelder vakantiehuis.
Geweldig! wat een ruimte, 3 slaapkamers, prima keuken, helemaal komplete kkeuken.
Niets op aan te merken.
Hebben de gaustatoppen nog beklommen.
prestatie hoor, begin er niet aan als je geen goede schoenen + water bij je hebt. uitputtende klim, maar wat een plek!

Familie, Juli 2008
"Stil"übersetzen
Sabrina D.
6,0
8,0

18.07.2008 Eindelijk waren we in Rjukan. Maar dan nog een half uur naar boven rijden. De weg was opengebroken dus moeilijk te rijden. Er is geen receptie. Dus zoeken. In een brievenbus is er ligt de sleutel. Huisje was inderdaad niet superschoon. Toen we weggingen was het schoner. Verder wel van alle gemakken voorzien. Gelukkig is er een hotel op loopafstand voor een ijsje te halen en in de speelhoek te spelen. Wel een prachtig uitzicht op de Gaustatoppen. Deze lag nog onder de sneeuw. We zijn nog naar een museum geweest wat zwaarwater maakt. Best interesant

Familie
MMG
8,0

29.05.2008 Wij zijn hier in mei 2008 geweest, dus niet in het wintersportseizoen. Dit is echt een wintersportplaats, verder is er niets te beleven. Een klein huisje, slecht schoongemaakt, we hadden bedlinnen besteld en konden we in een vochtig tuinhuisje zelf ophalen tussen de vuile was. Zelf het huisje schoongemaakt (het was daarna schoner als bij aankomst) en de eigenaar was het daar niet mee eens. Gelukkig hadden we geen borg betaald, want deze hadden we niet teruggekregen. Kortom een afrader!!!

Familie, Aug. 2007
Christel
8,0

26.10.2007 Mooie, redelijke nieuwe fjellhyter op ca. 1000m hoogte in wintersportgebied in Telemark, aan de rand van de Hardangervidda. Eigen sauna, ruim overdekt balkon, kachel en ruim voldoende hout. Prachtig uitzicht o.a op de Gaustatoppen en vlakbij een meertje. Bootverhuur dichtbij. Een deel van de langlaufloipes is in de zomer een wandelpad, handag als je zoals wij, met kleine kinderen bent en de kinderwagen nodig hebt. Dichtsbijzijnde plaats is Rjukan, ca. 30 min. rijden. Het wintersportsupermarktje is in de zomer helaas niet open, voor boodschappen moet je echt naar Rjukan. Op loopafstand wel een hotel-restaurant.
Activiteiten in Rjukan: Gaustabanen (kabelbaan) + wandelen, Museum Vermork (heroes of Telemark) , zwembad, (klein) openluchtmuseum (zoals in bijna elk dorp in Noorwegen), wandelen bij Gaustatoppen, allemaal binnen een half uur rijden.

Wij zijn hier in aug een week geweest. Op 1 dag na prachtig zomers weer! Door de hoogte koelt het 's avonds wel behoorlijk af

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen