Ankunft
Abreise
ab € 33
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,7 von 10, basierend auf 791 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 306 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2015
"Niet fantastisch"übersetzen
Marjon
7,0

21.05.2015 We zaten in een zogenoemde 'duinvilla'.
Deze zou gerenoveerd zijn, maar dit was helaas niet het geval.
Dus erg jammer, nu zag het er allemaal smoezelig en oud uit. Spinnenwebben in de woonkamer, verder wel schoon. Het was allemaal wel ok, maar net niet... Wat wel erg jammer was, was dat er geen oven in de keuken zat, terwijl deze er wel in zou zitten. En er zat geen toilet boven, maar wel een grote doucheruimte. Beetje vreemde indeling.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Albatros"übersetzen
gerard huis in 't v...
9,0

12.05.2015 Heerlijk ruim schoon huis dicht bij zee. Met wasmachine en droger. Helaas geen ovenschalen terwijl er wel een oven is.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Prachtig huis, mooi ingericht"übersetzen
Jan

18.05.2015 Geweldige locatie dicht bij zee, komen weervterug

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** - Jetzt günstig buchen ...

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Mooi locatie, huisjes helaas iets minder"übersetzen
Anouk83
6,0

17.05.2015 Het park ligt prachtig. Je loopt makkelijk naar het strand, waar een aantal leuke strandtenten zitten, en naar Kijkduin.
De huisjes zijn verouderd en in sommige gevallen gewoon slecht (schoonmaak en staat van onderhoud). Wij hebben bij de receptie om een ander huisje gevraagd, dit werd direct geregeld. Al met al hebben wij genoten van ons verblijf en de locatie, maar wij zullen er ivm de staat van de huisjes niet snel op korte termijn terugkeren.

Familie mit Kindern, Apr. 2015
"Midweek is er om te krijgen"übersetzen
o0joycejuh0o
7,0

16.04.2015 Midweek in duinchalet 448 doorgebracht.
Chalet is netjes onderhouden, goede matrassen gehad, wel zou er een zandbak bij het huisje zijn, echter ontbrak de zandbak bij dit Chalet. Gelukkig ligt dit park aan Zee en was er dus genoeg zand.

Park netjes onderhouden, op het centrum plein is een speeltoestel en trampolines tegen betaling.

In de buurt genoeg attracties om een midweek om te krijgen.

Familie mit Kindern, 2015
"We gaan voor de ligging, de rest is niet best..."übersetzen
Cobi
6,0

13.04.2015 De ligging is top, in de duinen, op loopafstand van het strand en redelijk in de buurt van een snelweg. Dat is ook het enige positieve...

Aan de camping kan veel verbeterd worden. Sanitair is alleen het toiletgebouw het dichst bij de receptie schoon en goed verwarmd.

Stroom valt regelmatig uit, zeker bij regenachtig weer.

Als ik op een boerencamping met 5 plaatsen kom in de middle of knowwhere in Frankrijk heb ik WiFi, op Kijkduinpark niet...

Er zijn afwasplekken op het kampeerterrein maar deze worden erg weinig schoongemaakt en de bijbehorende vuilnisbakken puilen vaak uit. Misschien alleen een tappunt voor warmwater als schoonmaken teveel werk is?

15 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst, in de tussentijd is weinig veranderd/verbeterd.

Wij staan hier voor het eerst het voorseizoen (ik kwam hier vroeger al met mijn ouders) maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen.

Familie mit Jugendlichen, Apr. 2015
"Uitgewoond rookhok Valk nr. 436"übersetzen
J. Stroeve
1,0
1,0

13.05.2015 Met Pasen speciaal een niet-roken en niet-huisdieren huisje gehuurd (12,50 voorkeurstoeslag!). Manlief (met slechte neus) alles ingeruimd, ik kwam door werk later. Bij het opendoen van de deur al meteen enorme sigarettenwalm, slaapkamers combi chloor en sigaretten. Het zat in de matrassen, gordijnen etc. kortom duidelijk een huisje waar langdurig en veel gerookt was. Rondom het huis: allemaal peuken, eigenlijk een grote asbak, te goor ! Geen glas meer in het huisje, geen koekenpan, TV met ductape, vieze automatten (??) op t terras, gordijnen zonder haken kortom een grote armoedige bende. Geklaagd, we kregen nieuwe glazen mee en t aanbod dat er iemand langs zou komen met antirookspray en de peuken zou opruimen. Die laatste nooit gezien. Reactie Roompot: Maar 1x geklaagd dus ze gaan ervan uit dat alles goed is ???? Er wordt steekproefsgewijs gecontroleerd, kortom als je pech hebt dan krijg je een vies, uitgewoond rookhol en geen poot om op te staan. Kwaliteit is dus niet gegarandeerd!.

Familie mit Kindern, Apr. 2015
"Beetje jammer"übersetzen
Co
3,0
2,0

23.05.2015 Deze camping moet het hebben vd ligging in de duinen. Dat is namelijk helemaal top. Vlak bij zee.

De camping zelf is dramatisch slecht onderhouden. De snackbar is dit seizoen nog niet open geweest. De toiletten worden maar 1x per dag lafjes schoon gemaakt. Er zijn nu werkzaamheden aan een toiletgebouw terwijl het nu druk wordt, hoe dom kan je zijn?! Kabel tv werkt niet naar behoren. De stroom valt regelmatig uit. Zodra de koelkast inschakeld zie je de verlichting al knipperen. De laatste 15 jaar is er gewoon niets aan onderhoud gedaan. En toen was het ook al niet best.

Paar, März 2015
"Geweldig gerenoveerde duinvila Stern 91"übersetzen
J. Luijten
10,0
10,0
8,0

31.03.2015 We zijn een weekje naar vakantiepark Kijkduin geweest en hadden duinvilla Stern 91 geboekt. Wat een verrassing toen we binnen kwamen in tegen stelling tot vorig jaar. De gehele woning was net gerenoveerd. Prachtige sfeervolle inrichting met splinternieuwe inbouwkeuken. Nieuw meubilair, bedden en PVC vloerafwerking. Alles fris geschilderd met een echte strand uitstraling. In de grote tuin was een duinpartij aangelegd met helmgras wat zorgt voor extra privacy en beschutting. De duinvilla ligt tegen de duinen en vlak bij het strand. We hebben heerlijk gewandeld langs de zee naar de familie badplaats Kijkduin. We hadden 1 dag regen en zijn toen daar de binnenstad van Den Haag geweest. Daar ben je in 1 dag niet uitgekeken. Volgend jaar boeken we weer Stern 91

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2015
"Praktisch en functioneel"übersetzen
Sonja van Dijk
8,0

23.02.2015 We hebben hier 2 nachten overnacht in Valk 413 chalet, een houten huisje/caravan. De inrichting is praktisch, wat verouderd, maar voor die prijs functioneel. Goede keuken met magnetron en koel/vriese combinatie. Het chalet was schoon, heerlijke bedden (heb bekkeninstabiliteit en geen klachten door het bed gehad, dat wil wat zeggen!) en meer hadden we eigenlijk niet nodig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen