Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****

27 Oktober 2014

Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,7 von 10, basierend auf 767 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 251 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 1 Video von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Waardeloze midweek"übersetzen
Eric Derks
4,0

22.10.2014 Wij hadden een midweek geboekt. De ligging van het huisje was super.
De volgende ochtend echter om half 8 begonnen ze in het huisje naast ons(particulier) met een slijptol het terras te bewerken. Al onze 3 kinderen(incl.baby van 4 maanden) in rep en roer. Na melding te hebben gemaakt bij de receptie hebben ze met de werkmensen overlegt dat ze 'pas' om 09.00 uur zouden beginnen. Dit hield in dat ze van 09.00 uur tot 16.30 uur aan het werk waren met veel lawaai, stof en muziek. De hele vakantie hebben dus de gordijnen dicht gezeten omdat we niet tegen dat werkvolk aan zouden kijken. Na weer een melding te hebben gemaakt kregen we €25 aan tegoedbonnen voor hun restaurant..........
Daar zien ze ons(en we hopen u) dus Nooit meer terug.

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Wat erg die white cottages in kijkduin"übersetzen
Yolanda kuiper
6,0

14.10.2014 We zitten hier in een crisishuisje white cottage. Roompot is niet luxe, dat weten we, maar dit is Wel heel erg. Harde en te smalle bedden, geen gezellig leeslampen in de slaapkamer, geen kussentje op een heel Spartaanse bank. Ienie mienie douche....OK je betaalt niet veel maar dan krijg je ook niets. We kregen een roken huisje terwijl we een nietrokenhuisje hadden geboekt. Toen we bij de receptie vroegen hoe het zat, zei de receptioniste dat er nog even een niet-roken sticker op de deur moest, omdat het huisje net was gewijzigd van roken naar niet roken. Maar die rookgeur die zit dus overal in, daar helpt geen wcspray tegen. We zijn wel eerder in roompot geweest, en meestal is het best goed, maar boek iets anders als je de keus hebt.

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Heerlijk in het naseizoen"übersetzen
sandra1969
9,0

29.09.2014 Heerlijke rustige ligging en toch dicht bij de stad en de zee. We stonden op de camping. Echte aanrader. In het naseizoen geldt de Acsi kaart waardoor we 19 euro voor een overnachting betaalden. Sanitair prima, alleen geen toiletpapier. Handig om vooraf te weten. Veel hondeliefhebbers en daardoor honden. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Heel leuk verblijf gehad... Een aanrader"übersetzen
Eddy en Jacqueline
9,0

21.10.2014 Horeca is sterk verbeterd... We hadden een heel nette woning, is wel eens anders geweest.. Ligging perfect... Kortom een aanrader...

Paar, Sept. 2014
"Camping"übersetzen
hermy
8,0

27.09.2014 We vonden de camping redelijk sanitair verouderd, maar men was bezig met het verbeteren van het sanitair. plaatsen zijn niet zo ruim

Paar, Sept. 2014
"Eens maar nooit meer"übersetzen
Trudy van der Gaag
3,0

16.09.2014 Ons is het duinchalet bij Roompot in Kijkduin erg tegengevallen. Het lag onder de bomen, waardoor het er steeds donker en vochtig bleef. Ook op het terras kwam nauwelijks zon. Het interieur was zwaar gedateerd en niet best schoongemaakt. Door het vocht zat er nogal wat ongedierte in het huis. Kortom het leek meer op een vochtige boshut, dan op een duinchalet. We hebben bij Roompot vaker goede vakanties gehad, maar dit onderkomen was voor ons eens maar nooit meer.

Paar, Aug. 2014
"Schandalig!! Hoe komen ze aan 4 sterren!!!"übersetzen
Lou en Ria
1,0

18.08.2014 Wij waren dit weekend in Roompot Kijkduin!!! Hoe ze aan de 4 sterren komen???? Geen idee. De ligging is het enige positieve.
Wij waren er met een camper en betaalden een schandalig dure prijs. In de campergids staat vanaf €19 maar dit is in hun ogen heel heel breed te nemen wil je aan €82 komen. Ze gingen hun camperbeleid nog herzien ... wel heren voor ons hoeft het niet meer en we zullen het zeker doorgeven aan iedereen die een camper heeft. 4 STERREN... We gebruiken alleen de grond want de rest was niet om aan te zien. Vuile WC en douche, laat staan de chemische WC. Je kon er zelf geen foto van nemen zo vuil. De supervisor liet zijn kop niet zien en liet het meisje aan de receptie aan haar lot over. Zeer vriendelijk overigens. Deze camping hoeft voor ons niet meer; er zijn andere en veel betere.

Familie mit Jugendlichen, 2014
"Leuke vakantie gehad"übersetzen
Marleen Vrieling
5,0

12.08.2014 We hebben een super leuke vakantie gehad. We waren er 2 nachten De ligging is erg mooi, zo dicht bij het strand. Maar het sanitair gebouw was niet schoon. Ook zijn de plekken erg krap en staat alles heel dicht op elkaar. Wifi is ook niet goed. Wel aardig personeel, en veel te doen voor kleine kinderen. Ik was met mijn man, en 2 dochters van 15. Voor hun was er eigenlijk niks te doen.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Ruim opgezet park met ideale ligging"übersetzen
Pascalle
8,0

16.08.2014 Vakantiepark Roompot Kijkduin ligt aan de kust van Kijkduin. Vanuit het park kun je naar het strand lopen en daar heerlijk genieten van de zee en het strand. Ons huisje (voor 7 personen) was ruim en had een sauna. Dat was heerlijk! Hoewel de inrichting van de huisjes niet meer al te nieuw is, was alles keurig schoon bij aankomst. Verder zat je op je terras lekker vrij en had je geen zicht op andere tuintjes. Het zwembad viel volgens de kinderen tegen; er was eigenlijk niks te doen. Maar met een beetje aardig weer ga je toch naar het strand, waar je eventueel ook kunt leren kitsurfen (tegen betaling).

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Fantastische plek"übersetzen
francine geurts
8,0

11.08.2014 fantastisch park,aan de noordzee.zeer vriendelijk en onze kleine meid van 6 jaar vondt t fantastisch.de accommedatie (chalet ) was schoon en netjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen