Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****

22 Juli 2014

Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6.7 von 10, basierend auf 749 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 250 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 1 Video von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, Juli 2014
"Prachtige omgeving"übersetzen
jutta Imkamp
10.0

19.07.2014 Huisje 161 via eigenaar geboekt. Huis was supertop. Snel internet in woning, TV op slaapkamer, een sauna, kortom alles er op en er aan. Wji hebben een geweldige vakantie gehad. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Wij en de honden hebben heerlijk over het strand gewandeld, waar de honden ook los mogen lopen. Het park is prima in orde, leuk terras en goed voorziene supermarkt. Wij komen zeker terug.

Juni 2014
"Mooi..."übersetzen
vakantieganger
7.0

16.07.2014 Mooi en netjes park.. chalet was wat verouderd van inrichting maar was schoon en fijn qua ligging.. personeel aardig en vriendelijk..Zwembad wat klein maar strand is heel dichtbij..

Paar, Juni 2014
"Ideale ligging pal tegen de duinen"übersetzen
A. Jansen Arnhem
8.0

23.06.2014 Huisje ligt mooi tov. de zo'n. Door het vele groen staan veel huisjes wat somber onder de bomen. Park mooi onderhouden. Weinig zwerfvuil. Je bent zo op het strand. Supermarkt op park heeft alles. 'sAvonds volstrekte rust.

Familie mit Kindern, Juni 2014
"Nie wieder!"übersetzen
Silke Hambüchen
2.0
1.0
1.0
3.0

08.07.2014 Leider war die Unterkunft (freistehende "Villa" für 7 Personen) in einem renovierungsbedürftigen Zustand. Die Sauberkeit des Hauses ließ sehr zu Wünschen übrig. Schlechter Umgang mit Beschwerden. Preis-Leistungsverhältnis stimmt leider nicht.

Familie mit Kindern, 2014
"Mooie camping"übersetzen
Kim P.
9.0

08.06.2014 Net terug van een aantal dagen kamperen. Mooie camping en een mooie omgeving. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en kidsclub. We hebben heerlijk gegeten in het pannekoekenrestaurant op het park. Personeel is erg vriendelijk

Familie mit Jugendlichen, Juni 2014
"Leuke camping in prachtige omgeving"übersetzen
Lineke
9.0

10.06.2014 Net terug van een pinksterweekend Kijkduin. Heerlijke dagen met prachtig weer gehad, dus volop van het strand genoten. Grote comfort-kampeerplaatsen. Vanaf de camping kan makkelijk met het openbaar vervoer worden gereisd.

Familie mit Jugendlichen, Juni 2014
"Mooie ligging"übersetzen
Van der veen
6.0
9.0

10.06.2014 Een prima park. Wij hadden plek 665. Eerst dachten we alleen het hoekje te hebben, dus onterecht klacht bij de receptie gelegd! Daarvoor nog onze excuses. Het bleek namelijk wel een grote plek, wij dachten dat er nog een plek tussen zat., maar nee het was allemaal voor ons! Goed sanitair, het was schoon en goede douches, gratis. We vonden de prijs wat hoog, bijna 60 euro, zonder internet! Prachtig aan zee en voor onze hond een paradijs. Mag de hele dag los op het strand links van het paviljoen!
Het park is niet zo overzichtelijk maar we waren er niet lang dus ook niet echt tijd gehad te wennen. Prima supermarkt met lekkere broodjes. Geen camping voor pubers, maar wel voor kleine kinderen leek ons. Wij hadden een puber bij ons maar gingen voor het WK hockey. De hond kon ook in de omgeving heerlijk los lopen!

Familie mit Jugendlichen, Mai 2014
"Ideale ligging om te wandelen aan zee"übersetzen
J.E.den Rooijen
5.0

12.05.2014 wat verouderde huisjes maar het was schoon en alles functioneerde prima.ideale locatie goede WIFI voor de kids.Den Haag vlakbij voor uitstapjes,zee, wandelen.Vond keuze in restaurant niet super en behoorlijk aan de prijs,wij gingen naar de boulevard van Kijkduin veel keuze aan restaurants
Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen.Leuk animatie.

Ik zou er best nog een keer naartoe willen!
Een douchebak zou handig zijn in badkamer huisje 448

Paar, Mai 2014
"Nautisch centrum scheveningen"übersetzen
cees_12
8.0

26.05.2014 Prachtige plek om er tussenuit te gaan. Fantastisch uitzicht over zee en jachthaven. Boulevard op loopafstand en genoeg restaurants in de directe omgeving. Parkeren geen probleem in ondergrondse garage.

Gruppenreise, Mai 2014
"Absolute afrader"übersetzen
elly gerth
5.0
4.0
7.0

21.05.2014 Matrassen slecht, piepklein slaapkamer raampje die open kan op de grootste slaapkamer. Slecht schoongemaakt. En tot slot een gourmet besteld voor 6 personen. Deze koste 90 euro. Werd niet bij de bungalow bezorgd. Twee bejaarde dames moesten zelf alles naar de bungalow slepen. Kommentaar hierover werd onbehoorlijk afgehandeld. Prijs kwaliteit verhouding was schandalig. Kortom deze 6 dames zie je hier nooit weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen