Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****

31 August 2014

Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6.7 von 10, basierend auf 761 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 250 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 1 Video von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Aug. 2014
"Schandalig!! Hoe komen ze aan 4 sterren!!!"übersetzen
Lou en Ria
1.0

18.08.2014 Wij waren dit weekend in Roompot Kijkduin!!! Hoe ze aan de 4 sterren komen???? Geen idee. De ligging is het enige positieve.
Wij waren er met een camper en betaalden een schandalig dure prijs. In de campergids staat vanaf €19 maar dit is in hun ogen heel heel breed te nemen wil je aan €82 komen. Ze gingen hun camperbeleid nog herzien ... wel heren voor ons hoeft het niet meer en we zullen het zeker doorgeven aan iedereen die een camper heeft. 4 STERREN... We gebruiken alleen de grond want de rest was niet om aan te zien. Vuile WC en douche, laat staan de chemische WC. Je kon er zelf geen foto van nemen zo vuil. De supervisor liet zijn kop niet zien en liet het meisje aan de receptie aan haar lot over. Zeer vriendelijk overigens. Deze camping hoeft voor ons niet meer; er zijn andere en veel betere.

Familie mit Jugendlichen, 2014
"Leuke vakantie gehad"übersetzen
Marleen Vrieling
5.0

12.08.2014 We hebben een super leuke vakantie gehad. We waren er 2 nachten De ligging is erg mooi, zo dicht bij het strand. Maar het sanitair gebouw was niet schoon. Ook zijn de plekken erg krap en staat alles heel dicht op elkaar. Wifi is ook niet goed. Wel aardig personeel, en veel te doen voor kleine kinderen. Ik was met mijn man, en 2 dochters van 15. Voor hun was er eigenlijk niks te doen.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Ruim opgezet park met ideale ligging"übersetzen
Pascalle
8.0

16.08.2014 Vakantiepark Roompot Kijkduin ligt aan de kust van Kijkduin. Vanuit het park kun je naar het strand lopen en daar heerlijk genieten van de zee en het strand. Ons huisje (voor 7 personen) was ruim en had een sauna. Dat was heerlijk! Hoewel de inrichting van de huisjes niet meer al te nieuw is, was alles keurig schoon bij aankomst. Verder zat je op je terras lekker vrij en had je geen zicht op andere tuintjes. Het zwembad viel volgens de kinderen tegen; er was eigenlijk niks te doen. Maar met een beetje aardig weer ga je toch naar het strand, waar je eventueel ook kunt leren kitsurfen (tegen betaling).

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Fantastische plek"übersetzen
francine geurts
8.0

11.08.2014 fantastisch park,aan de noordzee.zeer vriendelijk en onze kleine meid van 6 jaar vondt t fantastisch.de accommedatie (chalet ) was schoon en netjes.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Nooit meer"übersetzen
reentie68
3.0

06.08.2014 Plaatsen mooi, maar service slecht. Nog nooit zo inefficient zien werken in een snackbar. Meisjes bij receptie weten niet of wifi op plek het ook doet. Voor animatie moet steeds apartbetaald worden. Veel te duur voor wat zebieden. Ik ga nooit meer terug.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Huisje verouderd en gehele park onderhoud nodig"übersetzen
2.0
3.0

28.07.2014 Vond t huisje echt verouderd, vieze ramen, lampen stuk, donker door de vele bomen die heel dicht op t huis staan. T zag er allemaal net niet uit. Receptie zag eruit alsof daar echt nooit wordt schoongemaakt. Veel te klein zwembad en niet schoon. Qua onderhoud mag er echt wat gedaan worden, nog even en het is vergane glorie. Heb denk ik 1 personeelslid zien lachen, verder zie je geen bezieling of echte commitment. Speelschip voor kids erg leuk. De ligging is wel super, lekker dicht bij t strand.

"Super week gehad !!"übersetzen
Dennis
9.0

28.07.2014 Niks te klagen ! Super ligging en duinvilla was weliswaar niet echt modern, maar wel ruimvoldoende wat betreft ruimte en gezelligheid !! Klein puntje van kritiek ; de duinvilla is behoorlijk prijzig en ook moet er voor bijna alles op park betaald worden, dus voor gezinnen met een kleine beurs is het tè prijzig.. maar al met al zeker een aanrader, en wij gaan zeker nog eens...!!

"Jammer huis viel tegen"übersetzen
M de jong
6.0

25.07.2014 Huis verouderd, meubels vies, betalen een euro voor trampoline rondom huis rommelig geen gras kinderen konden niet buiten spelen rond huis. Ligging is goed. Geen vier sterren. Handdoek service slecht. Lakens oud en kapot

Freunde, Juli 2014
"Prachtige omgeving"übersetzen
jutta Imkamp
10.0

19.07.2014 Huisje 161 via eigenaar geboekt. Huis was supertop. Snel internet in woning, TV op slaapkamer, een sauna, kortom alles er op en er aan. Wji hebben een geweldige vakantie gehad. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Wij en de honden hebben heerlijk over het strand gewandeld, waar de honden ook los mogen lopen. Het park is prima in orde, leuk terras en goed voorziene supermarkt. Wij komen zeker terug.

Juni 2014
"Mooi..."übersetzen
vakantieganger
7.0

16.07.2014 Mooi en netjes park.. chalet was wat verouderd van inrichting maar was schoon en fijn qua ligging.. personeel aardig en vriendelijk..Zwembad wat klein maar strand is heel dichtbij..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen