Ankunft
Abreise
ab € 34
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,7 von 10, basierend auf 785 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 306 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,2
6,5
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Apr. 2015
"Midweek is er om te krijgen"übersetzen
o0joycejuh0o
7,0

16.04.2015 Midweek in duinchalet 448 doorgebracht.
Chalet is netjes onderhouden, goede matrassen gehad, wel zou er een zandbak bij het huisje zijn, echter ontbrak de zandbak bij dit Chalet. Gelukkig ligt dit park aan Zee en was er dus genoeg zand.

Park netjes onderhouden, op het centrum plein is een speeltoestel en trampolines tegen betaling.

In de buurt genoeg attracties om een midweek om te krijgen.

Familie mit Kindern, 2015
"We gaan voor de ligging, de rest is niet best..."übersetzen
Cobi
5,0
6,0

13.04.2015 De ligging is top, in de duinen, op loopafstand van het strand en redelijk in de buurt van een snelweg. Dat is ook het enige positieve...

Aan de camping kan veel verbeterd worden. Sanitair is alleen het toiletgebouw het dichst bij de receptie schoon en goed verwarmd.

Stroom valt regelmatig uit, zeker bij regenachtig weer.

Als ik op een boerencamping met 5 plaatsen kom in de middle of knowwhere in Frankrijk heb ik WiFi, op Kijkduinpark niet...

Er zijn afwasplekken op het kampeerterrein maar deze worden erg weinig schoongemaakt en de bijbehorende vuilnisbakken puilen vaak uit. Misschien alleen een tappunt voor warmwater als schoonmaken teveel werk is?

15 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst, in de tussentijd is weinig veranderd/verbeterd.

Wij staan hier voor het eerst het voorseizoen (ik kwam hier vroeger al met mijn ouders) maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen.

Paar, März 2015
"Geweldig gerenoveerde duinvila Stern 91"übersetzen
J. Luijten
8,0

31.03.2015 We zijn een weekje naar vakantiepark Kijkduin geweest en hadden duinvilla Stern 91 geboekt. Wat een verrassing toen we binnen kwamen in tegen stelling tot vorig jaar. De gehele woning was net gerenoveerd. Prachtige sfeervolle inrichting met splinternieuwe inbouwkeuken. Nieuw meubilair, bedden en PVC vloerafwerking. Alles fris geschilderd met een echte strand uitstraling. In de grote tuin was een duinpartij aangelegd met helmgras wat zorgt voor extra privacy en beschutting. De duinvilla ligt tegen de duinen en vlak bij het strand. We hebben heerlijk gewandeld langs de zee naar de familie badplaats Kijkduin. We hadden 1 dag regen en zijn toen daar de binnenstad van Den Haag geweest. Daar ben je in 1 dag niet uitgekeken. Volgend jaar boeken we weer Stern 91

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** - Jetzt günstig buchen ...

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2015
"Praktisch en functioneel"übersetzen
Sonja van Dijk
8,0

23.02.2015 We hebben hier 2 nachten overnacht in Valk 413 chalet, een houten huisje/caravan. De inrichting is praktisch, wat verouderd, maar voor die prijs functioneel. Goede keuken met magnetron en koel/vriese combinatie. Het chalet was schoon, heerlijke bedden (heb bekkeninstabiliteit en geen klachten door het bed gehad, dat wil wat zeggen!) en meer hadden we eigenlijk niet nodig.

Familie mit Kindern, 2015
"Vreselijk! Lees de recensies van echte gasten!"übersetzen
VDMEULEN
2,0

09.02.2015 Heel vies en oud en last van bosmieren en veel spinnen! Ik wist van tevoren wat ik nam voor 1.000,- per week. Ik woon er praktisch naast, maar moest werken toen bij ons de vloerverwarming erin ging. Dus toch maar gedaan. Klein oud vies en muf huisje, vol spinnen en spinnewebben en andere creepy crawlers. Eindschoonmaak moet je betalen maar doen ze niet aan. Wij kwamen met baby en de vloer was smerig, geen afstandsbediening, cocon op het raam, nest met bosmieren voor de deur (auw), glas ontbrak, deur badkamer los, theedoek in niet opengemaakt plastic vies, etc etc.Helaas geen ander huisje beschikbaar. Kwamen wel binnen een uur langs, beetje strooien met wat uienpoeder, vloer natmaken (daarna met schoonmaakdoekje kwam er nog steeds zwart vanaf). Kortom vreselijk, zie ook de foto's. Slagboom voor parkeren gaat vroeg dicht. Medewerker in zwembad had geld gestolen maar receptie deed daar niets aan. Springkussen kost geld, klein zwembad. Buiten zitten kan niet met mieren. Vreselijk vreselijk

Familie mit Kindern, Jan. 2015
"De ligging maakt veel goed"übersetzen
Lon
6,0

07.01.2015 Bubbelbad werkt niet, kraan van bad kapot evenals de slang van douchekop, beschrijving van de sauna nergens te vinden, aantal lampen werkt niet, pan mist deksel, keycards werken niet: oplossing is dat je dan zelf weer terug moet naar de receptie. De nieuwe kaarten werken vervolgens wel op het huisje maar niet op de slagboom. Druk je bij de slagboom op intercom: is de receptie gesloten en wordt je doorverbonden. Moest uitleggen wat ik op het park kwam doen, toen ging uiteindelijk de slagboom open.
Internet werkt niet zoals in de infomap omschreven staat. Wat kleine ergernissen maar voor de rest een leuk park met prima ligging. Mensen van de receptie heel vriendelijk.

Paar, Dez. 2014
"Leuke kampeerdagen gehad"übersetzen
Fam. Blok
8,0

31.12.2014 Leuke camping,verzorgde toiletten, nette supermarkt met redelijke prijzen en restaurant netjes en vriendelijk personeel

Paar, Dez. 2014
"Leuk park erg rustig"übersetzen
van stiphout
8,0

05.01.2015 zijn net terug van week kijkduinpark,we hadden een 6 persoonshuisje was goed schoon en zag er netjes uit,de meubels in de slaapkamers waren i.d.d. wat gedateerd maar de matrassen lagen goed, ook problemen gehad met key card bij de receptie toen 2 nieuwe gehaald,en de volgende dag toen stond er iemand van het park aan de deur om te vragen of er nog problemen waren met het slot,ligt mooi aan het strand en je bent zo in kijkduin bij de gezellige boulevard met zijn restaurantjes.het is er lekker rustig en de huisjes los van elkaar,op redelijke afstand.we waren er met 5 honden en dat is op het strand volop plezier en lekker dichtbij.we gaan zeker nog een keer terug maar dan liever een huisje met sauna.

Familie mit Jugendlichen, Dez. 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"übersetzen
marc_14
5,0
7,0

29.12.2014 De accommodatie (Albatros 19) is ruim en compleet(Sauna, afwasmachine, smartTV, gratis WIFI). Bij aankomst was de bungalow inderdaad 'roompot schoon, op het oog was alles netjes, alleen de badkuip was heel vettig en dus niet schoongemaakt. Dit hebben we gemeld en men wilde het direct oplossen door ons een andere bungalow aan te bieden, hier hebben we vanaf gezien omdat verder alles prima was en we geen zin hadden om de heleboel weer op te pakken en te verhuizen. We hebben volstaan met excuses en het zelf schoongemaakt. Van een slechte of ongeïnteresseerde serviceverlening was zeker geen sprake.
Verder zijn de bungalows redelijk basic, maar compleet ingericht. Bedden en meubels waren prima. Wel is e.a. dringend aan een verfje toe en is het sanitair, hoewel nog netjes, behoorlijk verouderd.
Ook aan het parkonderhoud is te zien dat het een low-budget accommodatie is. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is alleszins redelijk en je zit er op een prachtige plek. Ons is het er prima bevallen.

Freunde, 2014
"Amazing place"übersetzen
Maria Tsoukala
10,0

25.11.2014 Very good location, close to the beach, offers many activities choices, nice walking and cycling paths. Very friendly stuff. Accommodation was clean and well maintained in a very quiet area. Bus stop close enough.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen