Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****

23 November 2014

Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,7 von 10, basierend auf 772 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 254 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 1 Video von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, 2014
"Topweek in heerlijk huisje!"übersetzen
Martijn
7,0

04.11.2014 Na vorig jaar in een duinchalet gezeten te hebben, gingen we dit jaar voor een 7 pers. Albatros. We hebben een heerlijke week gehad. We zaten dichtbij het strand, dus we hebben lekker over het strand gewandeld...en daarna lekker opgewarmd in de sauna en op de bank voor de open haard! De locatie is perfect voor een dagje Scheveningen/Den Haag en toen het regende zijn we naar het Tikibad gegaan. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Okt. 2014
"Gezellig en binnenkort weer"übersetzen
Jack K.
9,0

02.11.2014 Lekker eten, vriendelijke dames en heren aan de receptie en top weer gehad. Leuke activiteiten voor de kinderen.

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Ligging park prima, net personeel, maar..."übersetzen
patjedegraaf
8,0

27.10.2014 We hadden een 7 persoons huisje. Gedateerd is een understatement. Ik zou 'oude bende' een betere benaming vinden. Oke, het huisje is ruim en alles zit erin, maar daar is alles wel mee gezegd. Al jaren geen onderhoud gepleegd en heel matig schoongemaakt. Het is dat we niet zo moeilijk zijn en maar een weekendje weg waren. Maar veel langer wil je in dit huisje niet zitten. Het park is verder netjes met vriendelijk personeel. De omgeving perfect als uitvalsbasis. Het zwembad is helemaal niets. Zelfs geen klein glijbaantje voor kinderen, niet meer van deze tijd. Eten in het restaurant is goed, bediening idem. Leuk weekend gehad, maar die huisjes kunnen echt niet meer.

"Waardeloze midweek"übersetzen
Eric Derks
5,0
4,0

22.10.2014 Wij hadden een midweek geboekt. De ligging van het huisje was super.
De volgende ochtend echter om half 8 begonnen ze in het huisje naast ons(particulier) met een slijptol het terras te bewerken. Al onze 3 kinderen(incl.baby van 4 maanden) in rep en roer. Na melding te hebben gemaakt bij de receptie hebben ze met de werkmensen overlegt dat ze 'pas' om 09.00 uur zouden beginnen. Dit hield in dat ze van 09.00 uur tot 16.30 uur aan het werk waren met veel lawaai, stof en muziek. De hele vakantie hebben dus de gordijnen dicht gezeten omdat we niet tegen dat werkvolk aan zouden kijken. Na weer een melding te hebben gemaakt kregen we €25 aan tegoedbonnen voor hun restaurant..........
Daar zien ze ons(en we hopen u) dus Nooit meer terug.

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Wat erg die white cottages in kijkduin"übersetzen
Yolanda kuiper
6,0

14.10.2014 We zitten hier in een crisishuisje white cottage. Roompot is niet luxe, dat weten we, maar dit is Wel heel erg. Harde en te smalle bedden, geen gezellig leeslampen in de slaapkamer, geen kussentje op een heel Spartaanse bank. Ienie mienie douche....OK je betaalt niet veel maar dan krijg je ook niets. We kregen een roken huisje terwijl we een nietrokenhuisje hadden geboekt. Toen we bij de receptie vroegen hoe het zat, zei de receptioniste dat er nog even een niet-roken sticker op de deur moest, omdat het huisje net was gewijzigd van roken naar niet roken. Maar die rookgeur die zit dus overal in, daar helpt geen wcspray tegen. We zijn wel eerder in roompot geweest, en meestal is het best goed, maar boek iets anders als je de keus hebt.

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Heerlijk in het naseizoen"übersetzen
sandra1969
9,0

29.09.2014 Heerlijke rustige ligging en toch dicht bij de stad en de zee. We stonden op de camping. Echte aanrader. In het naseizoen geldt de Acsi kaart waardoor we 19 euro voor een overnachting betaalden. Sanitair prima, alleen geen toiletpapier. Handig om vooraf te weten. Veel hondeliefhebbers en daardoor honden. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

alleinreisend, Sept. 2014
"Gezellig onderkomen en mooie omgeving. Genoten!"übersetzen
Bonifatius
7,0

26.10.2014 Het huisje waarin ik zat (nummer 59) heeft een luxe uitstraling en heeft dankzij de mooie aankleding een gezellige sfeer. Met de open haard aan en een goed boek gaat de tijd heel snel. Maar ook de omgeving is fantastisch. Het strand waar je lekker kunt uitwaaien, de restaurantjes buiten het park (op het strand maar ook in Kijkduin/Scheveningen) en niet te vergeten de vele musea in Den Haag. Het restaurant op het park is meer geschikt voor een vlugge hap, hoewel de brandende open haard bij slecht weer toch weer een lekker gevoel geeft. Kortom, iets om te herhalen.

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Heel leuk verblijf gehad... Een aanrader"übersetzen
Eddy en Jacqueline
9,0

21.10.2014 Horeca is sterk verbeterd... We hadden een heel nette woning, is wel eens anders geweest.. Ligging perfect... Kortom een aanrader...

Paar, Sept. 2014
"Camping"übersetzen
hermy
8,0

27.09.2014 We vonden de camping redelijk sanitair verouderd, maar men was bezig met het verbeteren van het sanitair. plaatsen zijn niet zo ruim

Paar, Sept. 2014
"Eens maar nooit meer"übersetzen
Trudy van der Gaag
3,0

16.09.2014 Ons is het duinchalet bij Roompot in Kijkduin erg tegengevallen. Het lag onder de bomen, waardoor het er steeds donker en vochtig bleef. Ook op het terras kwam nauwelijks zon. Het interieur was zwaar gedateerd en niet best schoongemaakt. Door het vocht zat er nogal wat ongedierte in het huis. Kortom het leek meer op een vochtige boshut, dan op een duinchalet. We hebben bij Roompot vaker goede vakanties gehad, maar dit onderkomen was voor ons eens maar nooit meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Verbringen Sie die Weihnachtsferien mit Ihrer Familie?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen