Ankunft
Abreise
ab € 63
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6.6 von 10, basierend auf 833 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 283 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Aug. 2015
"Wordt blijvertje"übersetzen
Koen Hermers
8.0

21.08.2015 Nu voor het tweede jaar achter elkaar op de camping gestaan. De kinderen vinden knutselen en dansen met koos konijn helemaal het einde. Het binnenzwembad is fijn om met slecht weer te zwemmen. Lokatie is super. Elke dag even naar Scheveningen fietsen (goede gratis bewaakte fietsenstalling).
Volgend jaar weer!

Paar, Aug. 2015
"Vies en slecht onderhoud"übersetzen
Bert
6.0

18.08.2015 Als je met een camper naar het park gaat hou er dan rekening mee dat de camperplaatsen op dit park een slechte staat van onderhoud hebben maar ook de sanitaire voorziening op deze camperplaats van verre uit slecht is maar vooral vies is. Regematig was de vloer eigenlijk te vies om over te lopen en de toiletten waren ook niet echt schoon maar vaker was er geen toiletpapier in de toiletten aanwezig en in de douches lag zoveel haar dat er pruikenfabrikant hier jaloers over zou zijn

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Dit gaan we niet meer doen..."übersetzen
Richard en Wendy
4.0

17.08.2015 Nadat om persoonlijke redenen onze vakantie naar Frankrijk niet door kon gaan.. Hadden we besloten een tripje in Nederland te boeken. Lekker dicht aan het strand en toch alles in huis mocht het weer verslechteren, het is toch Nederland !
Het onthaal was leuk voor de kids .. Koos stond klaar om ons te verwelkomen. Eenmaal de route gevonden en aangekomen bij het huisje ( een 4 pers. chalet ) was de eerste indruk goed ! maar het rook erg muf, oud en een putlucht. Maar omdat ik maar 1000 woorden kan toevoegen ga ik een opsomming maken van het huisje: slechte bedden, smerige plafonds en muren, heel heel veel spinnen, plakkerige meubilair, stofzuiger met papier-maché . Gelukkig kregen we de 2e dag na nog eens klagen een poetspakket extra en 2 nieuwe matrassen. Personeel erg jong en onervaren. Prijzen in de supermarkt klopten niet schap/bon
Het park zag er verder prima verzorgd uit en voor ons was de route naar het strand erg kort maar wij gaan hier niet meer terug !!

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** - Jetzt günstig buchen ...

"Zeer vergane Glorie!"übersetzen
van Krijn
3.0
6.0

17.08.2015 Locatie is prima, staat van huisjes en park is echt belachelijk slecht. De huisjes zijn totaal uitgewoond, alles wat er staat is kapot/versleten. Vloer is erg vies omdat het al een lange tijd aan vervanging toe is! De mankementen zijn niet op 4 handen te tellen. Bij de receptie kunnen ze maar 1 klacht per keer opnemen, en dan komt er een klusjesman langs die alleen kijkt wat er is om het vervolgens door zijn onhandigheid nog erger te maken! Tijdens het douchen voel je de vloer onder je wegrotten. Ongedierte is overal te vinden. Echt een afrader, zonde van je geld, het had zoveel beter kunnen zijn!!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Mooie locatie maar Inrichting sterk verouderd"übersetzen
Erik , Ede
6.0

14.08.2015 De ligging van het park achter de duinen is prima! Maar dat is niet genoeg. Verbleef 10 dagen in een 7-pers villa. Ben er al meerdere keren geweest maar de inrichting is sterk verouderd, en kan voor deze prijs niet meer! Het restaurant heeft een zwakke service, lang wachten, veel onervaren personeel, en het eten was matig. Voor een pizza en een frietje prima, maar een kogelbiefstuk kregen ze niet medium gebakken. Heb ook twijfel over de kwaliteit ervan.
Ook zijn de faciliteiten verouderd. Restaurant en binnen locatie hebben zeer donkere uitstraling, mist sfeer, zwakke WiFi, tennisbanen zijn oud en vertonen scheuren ( niet veilig). De locatie achter de duinen is prachtig, maar t park moet echt grondig renoveren!

"Eenvoudig maar prettig!"übersetzen
Fam.Rombout
6.0

13.08.2015 Wij hebben een midweek(3-7 aug) een houten chalet gehuurd, met 2 kids (12+11 jr) en met 2 teckels. Duidelijk verouderde aankleding, een wat muffe geur en wat mieren verwelkomden ons. De bedden waren echt aan vervanging toe; de vering prikte in je rug... Dit hadden we geen week volgehouden. Verder ligt het park geweldig dicht aan het strand en het fantastische weer maakte dus veel goed. Bij slecht weer zou ik er depressief weggaan denk ik. Pluspunten: Vriendelijk personeel op het park en de ligging van het park... beter kan niet! Toch komen we graag een keer terug, maar dan proberen we een ander (moderner) huisje!

"Gerenoveerde duinvila Stern 91 GEWELDIG!"übersetzen
Fam. Velzeboer
10.0

13.08.2015 Wij zaten in duinvilla Stern 91 en net als J. Luijten hebben wij alleen maar lof over het huisje en het park. Heel dicht bij het strand en de zee. In een woord GEWELDIG. Prachtig duinvilla die net is gerenoveerd met alles er op en er aan, mooie splinternieuwe keuken, sfeervol ingericht met nieuwe meubels en PVC vloer, tv op de slaapkamer, etc. Prima geslapen op de boxspring bedden met goede matrassen. Uitstekende (gratis)wifi in de woning waardoor we de kinderen niet hoorden. Ook wij begrijpen daarom de negatieve recensies niet. Wel hebben we van andere gasten gehoord dat er ook nog huisjes zijn waar de eigenaar nog niets heeft gerenoveerd. We hadden ook nog eens geluk met het prachtige weer, dus veel naar zee geweest. Een fijn zwembad. De supermarkt, die ruim is uitgerust en heeft vriendelijk personeel. Het park zag er netjes en verzorgd uit. Wij komen zeker nog eens terug (en reserveren dan met voorkeur weer huisje STERN 91, dan weten we zeker dat we TOP zitten).

Familie mit Kindern, Aug. 2015
"Hou je van hondenstront ga naar kijkduin"übersetzen
Koo Daling
3.0
1.0

10.08.2015 Wil je genieten van de zee zie overal loslopende honden die hun behoefte doen op het strand. Ondanks de opruim plicht wat niet gebeurt . je ziet tot je verbazing dat kinderen graven waar even tevoren door een eigenaar zand over de drol is gegooid inplaats van deze te ruimen.
Dit is eenmaal maar nooit weer.

Freunde, Aug. 2015
"Een echte aanrader!"übersetzen
Sequoia
7.0
7.0
8.0

07.08.2015 Roompot Kijkduin is zeker een aanrader voor gezinnen, ook met jongeren in het gezelschap. Het huisje waar wij in zaten, was van veel gemakken voorzien. Daarnaast waren de medewerkers zeer vriendelijk.

Freunde, Aug. 2015
"Fantastisch!!"übersetzen
Kelly
8.0

07.08.2015 Leuke activiteiten, bijv: lasergamen, tennissen, en midgetgolf. Aardig personeel! Goed huisje, goed schoongemaakt, WiFi was heel erg goed! En de ligging is perfect, zonsondergang is echt een aanrader. Zeker een aanrader, ook voor jongeren!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen