Ankunft
Abreise
ab € 109
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,6 von 10, basierend auf 800 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 283 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, Juni 2015
"Samen genieten? Samen afzien!"übersetzen
Josje
3,0

25.06.2015 Waar moet ik beginnen. De white cottage was een ongelooflijk smerig, armoedig en naar riool meurend krot. De eerste nacht zakte een bed door, deze bleek bijelkaar gehouden te worden door allemaal schroeven en spijkers. Voor de reparatie moest het matras weggehaald worden, toen zag ik dat deze helemaal onder de schimmel zat.
Toen ik de kraan in de badkamer aanzette brak deze af, deurklink kwam naar beneden als je de deur open of dicht deed, wcrol houder werd bijeen gehouden door allerlei schroeven en zo nog veel meer van dat soort kleine dingen.
Bij de ingang van het zwembad stond een volle luierbak in de brandende zon je te verwelkomen met bijbehorend aroma.
Klagen heeft geen zin, ze vinden het allemaal vervelend voor je maar er gebeurt niets. Waarschijnlijk omdat er bijna alleen maar stagiaires werken.
En wie heeft bedacht dat het leuk is om elke (!!) ochtend met dat irritante konijn met die baggermuziek mensen wakker te maken? Tergend!!
Enige pluspunt was het restaurant.

"Dit nooit meer"übersetzen
Betty Slob
7,0

30.06.2015 Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen, er was zoveel aan de hand. Midweekje in een White Cottage geboekt om samen even bij te tanken. Was regelrecht een ramp. 3 kwartier bezig geweest om binnen te komen omdat de pasjes het niet deden. Bij binnenkomst een vieze, oude slecht onderhouden bende.
Vriezer lag nog vol met eten van de vorige huurders, het stonk vreselijk, een put lucht in de badkamer. Lampen kapot, servies vies met aanslag. Schoonmaken was er lang niet gedaan, vloer was te vies om aan te pakken. Geklaagd bij de receptie, waar jonge meisjes niet weten wat er mee moeten. Vloer schoongemaakt, meer niet. Door het bed gezakt. Na veel klagen werd het afgedaan met een dinercheque van € 25,=.
Waar ons was dit de laatste keer Roompot, wat een slechte service. Ook na een klachtenbrief wordt het afgedaan met een korting van € 55 op een volgende boeking, wat volgende boeking, beslist geen volgende boeking. Wij gaan er nooit meer naar toe.

Familie mit Jugendlichen, 2015
"Nooit meer"übersetzen
C.M. Mosselman
5,0

22.06.2015 Een park waar de huisjes zo vies en oud zijn .
De bedden zijn niet meer op te slapen ,alles zakt door .
De koelkast was een poot vanaf ,De spinnen zaten aan het plafond .De banken in de kamer zagen er vies uit ,maar een deken over heen gelegd .

Verlichting was kapot .
De bezem waar je het huisje wat mee kon vegen was zoooooo vies .
De koelkast was van binnen kapot zodat de flessen er uit vielen.
Muren waar bloed en etensresten op zaten.
Erg jammer dat roompot ons zo.n huisje heeft verhuurd .
Je denkt een leuk weekend te boeken ,maar als je dan zo iets krijgt wil je eigenlijk wel weer naar huis .
Is het nu zo moeilijk om een huisje goed schoon te maken en te zorgen dat alles heel is .????

Er was 1 plus puntje Wifi deed het prima .
Jammer van het weekend

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** - Jetzt günstig buchen ...

Gruppenreise, Juni 2015
"Mooi omgeving"übersetzen
Yvonne Blaha
10,0

29.06.2015 Our family has stayed here many times. This was a family reunion of sorts and we rented 2 houses. We love the location among the dunes and the option of renting bikes. The supermarket is very convenient and we cooked several meals at the accommodation. We hope to make more visits

Paar, 2015
"Dit nooit meer"übersetzen
Anne
2,0

17.06.2015 Verouderd terrein, leek anders op de foto's. Geen goeie services, Wij hadden er voor gekozen om het huisje na afloop zelf schoon te maken om zo onze borg weer terug te krijgen. Schimmel van het dak schoongepoetst en het hele huisje keurig schoongemaakt, borg niet terug zonder enige reden! Ook hoge prijzen op het terrein, 1 uur tennissen voor 37 euro, belachelijk.

"Zeer teleurgesteld"übersetzen
Damian Moes
2,0

17.06.2015 Rekenend op een leuke vakantie op basis van de foto's en de locatie word je enorm teleurgesteld. De locatie is prima maar daarmee is alles gezegd. Huisje was niet heel schoon bij aantreffen, het werd behoorlijk schoner achter gelaten dan bij het aantreffen en toch werd de 65 euro borg zonder reden ingehouden. Als je een activiteit wil doen moet je je portemonnee meenemen, een uurtje tennissen is 37 euro op een slecht onderhouden baan met kapotte rackets. En ook het zwembad is niet meer dan een bad om baantjes te trekken en een 4 persoons bubbelbad.. Kortom, helaas een zeer slechte ervaring met dit park.

Paar, Juni 2015
"Leuk park , zeer dicht bij het strand"übersetzen
Ger en Marian
8,0

21.06.2015 Leuk park dicht bij het strand en op loopafstand van Kijkduin.
Wij hadden een ruime 6pers. Villa stern 90, pas gedeeltelijk gerenoveerd ,mooie ruime bungalow.
Het was niet helemaal schoon maar dat was niet erg genoegd om over te klagen.
Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Huisje 54 afgelopen weekend gehad"übersetzen
Leny
4,0

29.05.2015 Leek mooi op de foto's,maar in werkelijkheid was er meer dan de helft oud en kapot.Ze vragen je de bungalo net zo netjes achter te laten als je m krijgt.nou das zo gedaan als er meters stof in de hoeken en kastjes liggen.We hebben 2 keer zelfde klacht ingediend ze zou t Weer doorgeven,t borggeld staat inmiddels op mijn rekening(dat dan weer weel),ben benieuwd of de volgende bewoners een opgeknapte bungalo krijgt.

Familie mit Kindern, 2015
"Niet fantastisch"übersetzen
Marjon
5,0

21.05.2015 We zaten in een zogenoemde 'duinvilla'.
Deze zou gerenoveerd zijn, maar dit was helaas niet het geval.
Dus erg jammer, nu zag het er allemaal smoezelig en oud uit. Spinnenwebben in de woonkamer, verder wel schoon. Het was allemaal wel ok, maar net niet... Wat wel erg jammer was, was dat er geen oven in de keuken zat, terwijl deze er wel in zou zitten. En er zat geen toilet boven, maar wel een grote doucheruimte. Beetje vreemde indeling.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Albatros"übersetzen
gerard huis in 't v...
9,0

12.05.2015 Heerlijk ruim schoon huis dicht bij zee. Met wasmachine en droger. Helaas geen ovenschalen terwijl er wel een oven is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen