Ankunft
Abreise
ab € 99
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,6 von 10, basierend auf 814 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 283 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Niet snel weer"übersetzen
Twente
6,0

28.07.2015 We verbleven in een cottage SCRK, afgesloten terreintje met een hek/poort. Ideaal met kleine kinderen.
Huisje was niet schoon, dode mieren en lokdoos in de kast. Bedden belabberd, pijnlijke rug bij wakker worden.
Na de hevige regen een enorme putlucht in het huisje.
Defecte douchekop.
Gladde veranda.
Voor een 6 persoonshuisje is het erg krap! Ik zou er met hooguit 4 volwassenen gaan zitten!

"Vieze camping. Nooit meer."übersetzen
Karin
2,0

27.07.2015 De camping is qua locatie prima. Het strand is op loopafstand. Jammer dat het sanitair en het zwembad op de camping zo ontzettend vies zijn. Er wordt maar 1 keer per dag schoongemaakt, en dan midden op de dag. 's Ochtends zit je dus op een vieze plee en sta je onder een vieze douche. Het zwembad stinkt naar urine.

"Kampeer vakantie met 4 Kids"übersetzen
fam ze bruin
7,0

24.07.2015 We hadden een plek onder 3 bomen, en we stonden er met onze tent. Doordat we 4 dagen regen hadden( veel snachts) en wij onder deze bomen stonden. Droogte onze spullen niet. Alle dekbedden en kleding waren klam. Dag 5 ben ik naar die receptie gegaan en het verhaal aan hun uitgelegd. En er kwam mooi weer aan. Kregen wel gelijk een andere plek in die zon. We vinden het een erge min punt dat de toiletgebouwen in het hoogseizoen op ze vrijdag t/m maandag 2 keer per dag schoongemaakt word en van dinsdag t/met donderdag 1 keer per dag. In het hoogseizoen moet dat echt minimaal 3 zijn per dag. En dan dat de snackbar pas om 5 uur smiddags open gaat en om 9 uur weer dicht in. Je kan nooit smiddags ff een patatje halen. En dat de kantine ook al om 22.00 uur s'avonds dicht gaat. Ondanks deze minpunten hebben de Kids het wel naar hun zin gehad. Gezin met 4 kinderen in ze leeftijd van 1, 6, 7 en 10 jaar.

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** - Jetzt günstig buchen ...

Gruppenreise, Juli 2015
"Geweldig park en geweldig huisje 7 persoons"übersetzen
Rob van Tol
10,0

21.07.2015 Ik begrijp de reacties niet van iedereen. Huisje 161 was een geweldig huisje met whirlpool, sauna, wasmachine, wasdroger, over en vaatwasser. Wat kan je je als groep nog meer wensen. Bedden lagen prima.
Park was schoon en word goed beveiligd. Omgeving is buitengewoon mooi. Vanaf ons huisje waren wij in enkele minuten op het strand van kijkduin.

Niets dan lof. Zeker voor herhaling vatbaar.

2015
"BAGGER"übersetzen
Anoniem
6,0

20.07.2015 Meer dan 600,- betaald voor een lang weekend vol met pijn en smerigheid.
We zaten in een chalet, bij binnenkomst een stinkhok en totaal niet onderhouden en schoongemaakt. Blij dat ik/wij s avonds konden slapen tot de volgende morgen een en al pijn. Slecht bed, kapotte douche, kapotte koelkast, etc. Bagger!!! Het enige mooie is de omgeving en de ligging. De service is matig.

"Nooit meer!"übersetzen
amber
3,0

19.07.2015 We zaten in een cottage voor 6 personen (wit).
We kwamen aan in een smerig stinkende stacaravan. Wa We vonden muizenpoep onder het bed nadat we s'morgens om 6.00 uur muizen hoorden lopen.
Hier komen we nooit meer.

"Oude zooi"übersetzen
Tim
5,0

16.07.2015 20 jaar geleden was deze bende al afgeschreven. Wat een oude zooi. Huisjes zijn ook echt smerig! Vloeren zijn al lang niet schoongemaakt.

We hadden een kindpakket erbij, maar dat is een lachertje. Er ontbraken overal beveiligers in de (niet geaarde!) stopcontacten , etc.

"Matig"übersetzen
Karin
6,0

07.07.2015 De camping is mooi gelegen. De campingplaatsen zijn ruim … maar erg dor en droog terwijl de zomer nog moet beginnen. Doordat de paden zonder drempels auto's niet remmen is het stofhappen! Het sanitair is slecht; er is geen waterdruk waardoor je nauwelijks kunt doorspoelen met vieze wc's als gevolg. De temperatuur van het douche water is onverantwoord heet; ik durf mijn kind er niet onder te zetten en zelf kan ik er ook niet onder blijven staan

"Tegenvaller"übersetzen
varmintz
6,0

13.07.2015 Erg tegen gevallen. Huisje niet schoon,vochtig,. Eerste dag kraan eraf gebroken,keycard werkte slecht en het bed was stuk,onproffesioneel in elkaar gezet. Na overnachting in tijdelijk huisje nog niet gerepareerd. Na eerst flink boos te worden kon het in een keer snel. Als excuses een eten bon van €25 gekregen. Maar al met al een flinke sof. Vieze badkamervloer en veel spinnenrag na net schoongemaakt te zijn......ook de veranda erg vies....wij zullen persoonlijk niet snel meer voor een white cottage op kijkduin kiezen

Paar, Juli 2015
"Slecht onderhouden park"übersetzen
Alie en Gerhard Bru...
4,0

19.07.2015 Net 2 weken op een kampeerplaats doorgebracht. Royale plek en dicht aan zee. Meer positiefs kan ik niet bedenken. Vieze toiletgebouwen die slecht en maar eens per dag een "bezoek" van een schoonmaakster krijgen. Op de plek naast ons stond een gesloopte fiets die er na 2 weken nog steeds stond. Er komt nooit iemand die het terrein opruimt en onderhoudt. Onvriendelijk personeel in het restaurant. Nee, deze camping is geen aanrader en ik heb toch al veel campings bezocht in de bijna 50 jaar dat ik kampeer. Je betaalt gewoon veel teveel voor wat je krijgt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen