Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****

2 März 2015

Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Hotelbewertungen Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin****
Machiel Vrijenhoeklaan 450, 2555 NW, Den Haag & Scheveningen, Kijkduin

Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,7 von 10, basierend auf 782 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Den Haag & Scheveningen, Kijkduin. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 293 Urlaubsbilder von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** finden. Sie können sich 3 Videos von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Ferienparks Roompot Kampeerresort Kijkduin**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zuid-Holland (Südholland). Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Den Haag & Scheveningen, Kijkduin.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Roompot Kampeerresort Kijkduin**** / Den Haag & Scheveningen, Kijkduin abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2015
"Praktisch en functioneel"übersetzen
Sonja van Dijk
8,0

23.02.2015 We hebben hier 2 nachten overnacht in Valk 413 chalet, een houten huisje/caravan. De inrichting is praktisch, wat verouderd, maar voor die prijs functioneel. Goede keuken met magnetron en koel/vriese combinatie. Het chalet was schoon, heerlijke bedden (heb bekkeninstabiliteit en geen klachten door het bed gehad, dat wil wat zeggen!) en meer hadden we eigenlijk niet nodig.

Familie mit Kindern, 2015
"Vreselijk! Lees de recensies van echte gasten!"übersetzen
VDMEULEN
2,0

09.02.2015 Heel vies en oud en last van bosmieren en veel spinnen! Ik wist van tevoren wat ik nam voor 1.000,- per week. Ik woon er praktisch naast, maar moest werken toen bij ons de vloerverwarming erin ging. Dus toch maar gedaan. Klein oud vies en muf huisje, vol spinnen en spinnewebben en andere creepy crawlers. Eindschoonmaak moet je betalen maar doen ze niet aan. Wij kwamen met baby en de vloer was smerig, geen afstandsbediening, cocon op het raam, nest met bosmieren voor de deur (auw), glas ontbrak, deur badkamer los, theedoek in niet opengemaakt plastic vies, etc etc.Helaas geen ander huisje beschikbaar. Kwamen wel binnen een uur langs, beetje strooien met wat uienpoeder, vloer natmaken (daarna met schoonmaakdoekje kwam er nog steeds zwart vanaf). Kortom vreselijk, zie ook de foto's. Slagboom voor parkeren gaat vroeg dicht. Medewerker in zwembad had geld gestolen maar receptie deed daar niets aan. Springkussen kost geld, klein zwembad. Buiten zitten kan niet met mieren. Vreselijk vreselijk

Familie mit Kindern, Jan. 2015
"De ligging maakt veel goed"übersetzen
Lon
6,0

07.01.2015 Bubbelbad werkt niet, kraan van bad kapot evenals de slang van douchekop, beschrijving van de sauna nergens te vinden, aantal lampen werkt niet, pan mist deksel, keycards werken niet: oplossing is dat je dan zelf weer terug moet naar de receptie. De nieuwe kaarten werken vervolgens wel op het huisje maar niet op de slagboom. Druk je bij de slagboom op intercom: is de receptie gesloten en wordt je doorverbonden. Moest uitleggen wat ik op het park kwam doen, toen ging uiteindelijk de slagboom open.
Internet werkt niet zoals in de infomap omschreven staat. Wat kleine ergernissen maar voor de rest een leuk park met prima ligging. Mensen van de receptie heel vriendelijk.

Paar, Dez. 2014
"Leuke kampeerdagen gehad"übersetzen
Fam. Blok
8,0

31.12.2014 Leuke camping,verzorgde toiletten, nette supermarkt met redelijke prijzen en restaurant netjes en vriendelijk personeel

Paar, Dez. 2014
"Leuk park erg rustig"übersetzen
van stiphout
8,0

05.01.2015 zijn net terug van week kijkduinpark,we hadden een 6 persoonshuisje was goed schoon en zag er netjes uit,de meubels in de slaapkamers waren i.d.d. wat gedateerd maar de matrassen lagen goed, ook problemen gehad met key card bij de receptie toen 2 nieuwe gehaald,en de volgende dag toen stond er iemand van het park aan de deur om te vragen of er nog problemen waren met het slot,ligt mooi aan het strand en je bent zo in kijkduin bij de gezellige boulevard met zijn restaurantjes.het is er lekker rustig en de huisjes los van elkaar,op redelijke afstand.we waren er met 5 honden en dat is op het strand volop plezier en lekker dichtbij.we gaan zeker nog een keer terug maar dan liever een huisje met sauna.

Familie mit Jugendlichen, Dez. 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"übersetzen
marc_14
5,0
7,0

29.12.2014 De accommodatie (Albatros 19) is ruim en compleet(Sauna, afwasmachine, smartTV, gratis WIFI). Bij aankomst was de bungalow inderdaad 'roompot schoon, op het oog was alles netjes, alleen de badkuip was heel vettig en dus niet schoongemaakt. Dit hebben we gemeld en men wilde het direct oplossen door ons een andere bungalow aan te bieden, hier hebben we vanaf gezien omdat verder alles prima was en we geen zin hadden om de heleboel weer op te pakken en te verhuizen. We hebben volstaan met excuses en het zelf schoongemaakt. Van een slechte of ongeïnteresseerde serviceverlening was zeker geen sprake.
Verder zijn de bungalows redelijk basic, maar compleet ingericht. Bedden en meubels waren prima. Wel is e.a. dringend aan een verfje toe en is het sanitair, hoewel nog netjes, behoorlijk verouderd.
Ook aan het parkonderhoud is te zien dat het een low-budget accommodatie is. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is alleszins redelijk en je zit er op een prachtige plek. Ons is het er prima bevallen.

Freunde, 2014
"Amazing place"übersetzen
Maria Tsoukala
10,0

25.11.2014 Very good location, close to the beach, offers many activities choices, nice walking and cycling paths. Very friendly stuff. Accommodation was clean and well maintained in a very quiet area. Bus stop close enough.

Freunde, 2014
"Topweek in heerlijk huisje!"übersetzen
Martijn
7,0

04.11.2014 Na vorig jaar in een duinchalet gezeten te hebben, gingen we dit jaar voor een 7 pers. Albatros. We hebben een heerlijke week gehad. We zaten dichtbij het strand, dus we hebben lekker over het strand gewandeld...en daarna lekker opgewarmd in de sauna en op de bank voor de open haard! De locatie is perfect voor een dagje Scheveningen/Den Haag en toen het regende zijn we naar het Tikibad gegaan. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Ligging park prima, net personeel, maar..."übersetzen
patjedegraaf
8,0

27.10.2014 We hadden een 7 persoons huisje. Gedateerd is een understatement. Ik zou 'oude bende' een betere benaming vinden. Oke, het huisje is ruim en alles zit erin, maar daar is alles wel mee gezegd. Al jaren geen onderhoud gepleegd en heel matig schoongemaakt. Het is dat we niet zo moeilijk zijn en maar een weekendje weg waren. Maar veel langer wil je in dit huisje niet zitten. Het park is verder netjes met vriendelijk personeel. De omgeving perfect als uitvalsbasis. Het zwembad is helemaal niets. Zelfs geen klein glijbaantje voor kinderen, niet meer van deze tijd. Eten in het restaurant is goed, bediening idem. Leuk weekend gehad, maar die huisjes kunnen echt niet meer.

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Waardeloze midweek"übersetzen
Eric Derks
4,0
5,0
4,0

22.10.2014 Wij hadden een midweek geboekt. De ligging van het huisje was super.
De volgende ochtend echter om half 8 begonnen ze in het huisje naast ons(particulier) met een slijptol het terras te bewerken. Al onze 3 kinderen(incl.baby van 4 maanden) in rep en roer. Na melding te hebben gemaakt bij de receptie hebben ze met de werkmensen overlegt dat ze 'pas' om 09.00 uur zouden beginnen. Dit hield in dat ze van 09.00 uur tot 16.30 uur aan het werk waren met veel lawaai, stof en muziek. De hele vakantie hebben dus de gordijnen dicht gezeten omdat we niet tegen dat werkvolk aan zouden kijken. Na weer een melding te hebben gemaakt kregen we €25 aan tegoedbonnen voor hun restaurant..........
Daar zien ze ons(en we hopen u) dus Nooit meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen