Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****

21 August 2014

Valle Gaia****
Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Camping Valle Gaia aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.5 von 10, basierend auf 262 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Valle Gaia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Casale Marittimo. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 317 Urlaubsbilder von Camping Valle Gaia**** finden. Sie können sich 2 Videos von Camping Valle Gaia**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Italien Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Valle Gaia**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Toskana. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Casale Marittimo.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Valle Gaia**** / Casale Marittimo abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2014
"Leuk"übersetzen
Natas4
8.0

13.08.2014 Net terug van vakantie op Valle Gaia. Op de grote plek gestaan met de caravan. Echt een grote plek, met toch wat bomen voor de schaduw. Leuke camping met heeeel veel Nederlanders en het is wel een beetje ons kent ons...als je dat leuk vindt is het geen probleem. Sanitair echt super mooi maar je moest echt op tijd gaan douchen of afwassen anders was er geen warm water! Dat verwacht je toch niet van zo'n camping zoals Valle Gaia. Het restaurant op de camping is prima. Niet te duur en het eten is oke. De zwembaden zijn echt leuk. Maar of we hier nog een keer terug komen....dat betwijfel ik.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Topcamping!"übersetzen
Emiel
8.0

19.08.2014 Voor de vierde keer op rij, maar voor het eerst in het hoogseizoen deze camping bezocht. Blijft een heerlijke camping!! Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Alles netjes en schoon, ook de appartementen (weten we van voorgaande jaren) en super vriendelijk personeel. Verhouding prijs/kwaliteit is goed, voor alles. Zou me niets verbazen als we volgend jaar weer naar Valle Gaia / La Casetta gaan! Een echte aanrader!!!

"Hartstikke leuk!"übersetzen
Mascha Kroeze
8.0

10.08.2014 Net terug van een fijne vakantie op Valle Gaia/La Cassetta.
We hadden een huisje voor twee weken, bijna direct naast het restaurant Robin Hood. Hoewel we gelezen hadden dat dit lawaaierig zou zijn, ook ivm animatie om de hoek, was dit heel goed te doen. Het was een gezellige rumoer ipv lawaai waar je last van had. Huisjes zijn minimaal uitgerust met keukengerei, hier moet je echt niet teveel van verwachten. Ons huisje (nr 15) had een super mooi groot terras, vergeleken met de andere huisjes echt luxe.Wel zijn ze voor kinderen in de kruip/ leren lopen leeftijd niet ideaal met veel trappetjes in en om het huisje. Ook voor buggy niet ideaal qua hoogteverschil en veel trappen op het terrein. Eetgelegenheden zijn goed, prijs/kwaliteit verhouding prima. Wel jammer dat ze pas om 19.00 uur open gaan, hoewel je bij robin hood kunt lunchen van 12.00 tot 14.00 uur.Eerdere recensies spreken over een elitecamping, maar hier hebben wij niets van gemerkt. Al met al een topvakantie, maar terugkeren?

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooie, rustige en schone camping"übersetzen
Rolf
9.0

04.08.2014 Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten op Valle Gaia. Het is een heerlijk rustige camping op een mooie locatie in het Toscaanse land. Het is een terrassen camping maar het steigingspercentage valt wel mee. Mooi zwembad, helaas voor de kinderen zonder glijbaan. Restaurantje is simpel ingericht maar je kunt er prima eten krijgen voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje waren het geringe aantal toiletten in ons toiletgebouw, de toiletten waren echter wel erg schoon, meerdere keren per dag kwam de schoonmaakploeg langs.

"Super Campingplatz mitten in der Toskana"übersetzen
Stefanie Kühnast
9.0

06.08.2014 Super Campingplatz mit überaus hilfsbereitem und freundlichem Personal, sauberen Sanitäranlagen (ohne Duschmünzen oder ähnlichen Mumpitz), großem Pool, klasse Restaurants. Wir kommen nächstes Jahr wieder!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Prima camping"übersetzen
J. Raaijmakers
7.0

02.08.2014 Net terug v een heerlijke vakantie in Italië. Leuke camping voor kleinere kinderen. Voor onze kinderen 11-13 ging het nog net. Comfortplekken zijn groot. Vanuit camping kunnen je naar genoeg steden/dorpjes. De receptie helpt prima. Sanitair schoon, alleen niet altijd warm water bij het douchen.

Paar, Juni 2014
"Beste camping tot nu toe!"übersetzen
Maarten slegers
9.0

09.07.2014 Wij zijn een jong koppel van rond de dertig zonder kinderen. Wij hadden onze comfort kampeerplaats reeds maanden op voorhand gereserveerd zonder voorschot te moeten betalen. Bij aankomst bleek dan men ons een van de mooiste en grootste plekjes op de camping had gegeven. Dat was al een leuke verrassing. De ontvangst was professioneel en vriendelijk. Ook het sanitair was ruim en proper. Er was zelfs WiFi vanop onze plaats. Het enige minpunt dat ik over de camping kan bedenken is dat de WiFi betalend was en dat er wel eens honden blafte in de buurt. Verder hebben wij super genoten van ons verblijf.

Paar, Juni 2014
"Prima camping"übersetzen
H Zuidema
9.0

02.07.2014 Wij hebben van 9 juni tot 18 juni op deze camping gestaan. De plekken waren op zich ruim genoeg voor onze caravan, alleen om hem geplaatst en weer weg te krijgen ging moeizamer. Smalle toegang.
De camping is naar onze mening dik in orde, schone toiletten en leuke zwembaden. Het restaurant is ook zeer de moeite waard om voor een goed prijs/kwaliteit verhouding een keer te gaan eten. De omgeving is niet spectaculair maar veel leuke en toeristische plaatsen zijn op reisafstand.

Paar, Sept. 2013
"Pas mauvais mais..."übersetzen
Beghein Vincent
6.0
7.0

20.09.2013 Ce camping a beaucoup d'atouts mais il manque ce petit plus qui vous fait vous sentir bien. Il est, en plus, situé loin de toute activité (sauf pour la marche). Les emplacements sont très bien, les sanitaires sont propres, les piscines sont très bien également (mais froides) mais pourtant, nous n'y retournerions pas. Cecina (la ville la plus proche, à 6 kms) n'est pas une belle ville, juste une ville Italienne sans charme avec quelques boutiques. Le camping est occupé principalement/pratiquement que par des Hollandais et des Allemands. Attention, pour ceux qui dorment en tente, vous y laisserez pratiquement tous vos piquets tellement le sol est dur et rocailleux!

Paar, Sept. 2013
"Gewoon geweldig"übersetzen
yvonne
10.0
9.0

19.09.2013 Deze camping is gewoon perfect. Wij komen hier al jaren en voelen ons er altijd thuis. De organisatie is uitstekend, alles wordt goed onderhouden. Elke winter worden er verbeteringen aangebracht.
Wij hopen hier nog jaren te komen. Zo'n ruime plekken, zeker de plekken boven, worden netjes aangeharkt op de dag van aankomst.
Camping niet zo geschikt voor tieners, na 11 uur 's avonds stil. Hier zorgt een bewaker voor, zelfs in september nog aanwezig.
Klein minpuntje is het geblaf/gejank van een hond(en) die , na het concert van de vele hanen in de omgeving, onophoudelijke begint te blaffen vanaf een uur of 5/6 in de ochtend, heel hard en heel lang. Dit hoor je vooral "boven" goed en zeker in een tent. Oordopjes meenemen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen