Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****

17 April 2014

Valle Gaia****
Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Camping Valle Gaia aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.5 von 10, basierend auf 252 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Valle Gaia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Casale Marittimo. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 315 Urlaubsbilder von Camping Valle Gaia**** finden. Sie können sich 2 Videos von Camping Valle Gaia**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Italien Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Valle Gaia**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Toskana. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Casale Marittimo.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Valle Gaia**** / Casale Marittimo abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Pas mauvais mais..."übersetzen
Beghein Vincent
7.0

20.09.2013 Ce camping a beaucoup d'atouts mais il manque ce petit plus qui vous fait vous sentir bien. Il est, en plus, situé loin de toute activité (sauf pour la marche). Les emplacements sont très bien, les sanitaires sont propres, les piscines sont très bien également (mais froides) mais pourtant, nous n'y retournerions pas. Cecina (la ville la plus proche, à 6 kms) n'est pas une belle ville, juste une ville Italienne sans charme avec quelques boutiques. Le camping est occupé principalement/pratiquement que par des Hollandais et des Allemands. Attention, pour ceux qui dorment en tente, vous y laisserez pratiquement tous vos piquets tellement le sol est dur et rocailleux!

"Gewoon geweldig"übersetzen
yvonne
9.0

19.09.2013 Deze camping is gewoon perfect. Wij komen hier al jaren en voelen ons er altijd thuis. De organisatie is uitstekend, alles wordt goed onderhouden. Elke winter worden er verbeteringen aangebracht.
Wij hopen hier nog jaren te komen. Zo'n ruime plekken, zeker de plekken boven, worden netjes aangeharkt op de dag van aankomst.
Camping niet zo geschikt voor tieners, na 11 uur 's avonds stil. Hier zorgt een bewaker voor, zelfs in september nog aanwezig.
Klein minpuntje is het geblaf/gejank van een hond(en) die , na het concert van de vele hanen in de omgeving, onophoudelijke begint te blaffen vanaf een uur of 5/6 in de ochtend, heel hard en heel lang. Dit hoor je vooral "boven" goed en zeker in een tent. Oordopjes meenemen.

"Relaxs is het woord"übersetzen
Y.W.
9.0

09.10.2013 Op deze Camping komen wij altijd tot rust na dat we veel getoerd hebben door Toscane en Italië.

"Mooie camping"übersetzen
Jasper
8.0

23.09.2013 Wij zijn bijna een week op camping Valle Gaia geweest. Het is een erg mooie camping. Wij waren er buiten het hoogseizoen en denk dat wij er niet willen zijn tijdens het hoogseizoen ivm entertainment en drukte, maar voor ons was het nu super. Mooi klein supermarktje op de camping, voor €4,50 een spaghetti in het restaurantje (zowel daar opeten als mee nemen) en €6,- voor een pizza, erg lekker! Sanitair is super schoon en ook de camping zelf is goed bijgehouden. In de omgeving veel leuke plaatsjes en in het boekje van de camping een aantal leuke routes om te rijden, fietsen en wandelen. Ook de mooie stranden staan erop.

Paar, Aug. 2013
"Weinig sfeer"übersetzen
Dennis
7.0

27.11.2013 Op zich is Valle Gaia een prima camping alleen ben ik het niet helemaal eens met alle beoordelingen. Het sanitair is niet schoon vieze vegen zitten dagen achter de deur. En de douche putjes zijn veelal voorzien van haar... Wij zaten er eind augustus en de grote leegloop was wel al begonnen dus aan de drukte heeft het niet gelegen. Overal hangen briefjes met regels die veelal eindigen in een waarschuwing dat je van de camping gestuurd word bij overtreden. Zwembad is mooi maar de badmeesters hebben het vaak of heel druk met de dames of met het boos rond kijken. Ligging is ook niet top langs een doorgaande hoofdweg. Even naar de boulevard van Cecina Mare is een hele onderneming met de auto. De meeste plaatsen zijn mooi ruim en netjes aangeharkt bij aankomst. Pizza Gaia is werkelijk top wat hebben we daar elke avond weer heerlijk gegeten! Top pizza's lekkere wijntjes en super vriendelijk personeel.

Paar, Aug. 2013
"Fantastische familie camping"übersetzen
Peter Weijers
9.0

18.09.2013 We zijn op deze camping geweest in de laatste week van augustus, helaas zijn we door omstandigheden eerder naar huis moeten komen, dit was jammer. We gaan volgend jaar beslist terug, het is een leuke goed verzorgde camping , met heel klantvriendelijk personeel wat zich alle moeite doet voor je. Een goed pizza restaurant ,met lage prijzen, en een restaurant RobinHood,met meer mogelijkheden. Prachtige omgeving, goed weer,dus beslist een aanrader, ook voor kinderen genoeg te doen , zwembad speeltuin en meer

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Prima camping"übersetzen
fennema41
7.0

21.08.2013 Verzorgde camping met op niveau 1 voldoende schaduwplekken. Sanitair netjes, maar wat maken sommige mensen er een smeerzooi van. Ik vraag me dan altijd af of ze thuis ook zo smerig zijn. Schoonmaak laat ook wel te wensen over in het hoogseizoen.
Erg mooi zwembad met leuk kinderbad. Wel streng toezicht, maar dat is niet zo erg.
De ligging van de camping ten opzichte van de bezienswaardigheden is redelijk. De afstanden zijn wel groot, maar niet onoverkomelijk. Het witte strand van Vada ligt op ongeveer 20 minuten rijden, Siena op ruim 1,5 uur en Pisa op ruim een uur (als je de tolwegen wilt vermijden).
Voor kleine kinderen is er genoeg vertier, hoe het voor de oudere kinderen is weet ik niet.
Zoek je in het hoogseizoen een camping met bezoekers uit alle lagen van de bevolking dan zou ik Valle Gaia overslaan... het is een camping voor de elite leek het.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Topcamping !"übersetzen
Corrie
8.0

18.08.2013 Erg mooie en goed onderhouden camping. Goed sanitair en fijn zwembad. Wel jammer dat sommige mensen 's morgens vroeg al hun handdoek op de stoelen leggen en vervolgens gaan ontbijten, boodschappen doen o.i.d. om dan 's middags hun "gereserveerde" plekken in te nemen. Compliment aan het management van de camping die dat goed heeft opgepikt.
Campinganimatie uitsluitend voor jonge kinderen, voor oudere kinderen niet veel vertier (chillen bij de receptie is het wel zo'n beetje. Verder relaxte sfeer.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Een fantastische plek"übersetzen
ronald_kooistra
9.0

16.09.2013 Een geweldige camping met vriendelijk en gastvrije beheerders en vriendelijk personeel. Het is een schone en goed onderhouden camping met ruime schaduwrijke kampeerplekken. Het is een kindvriendelijke camping voor kinderen tot en met 14 jaar, maar de oudere jongeren kunnen zich daar ook goed vermaken! Er is een pizzeria met een ,take away services, om je pizza af te halen en er is een winkeltje! Er zijn 2 zwembaden en een tennisbaan en 2 paviljoens. Verder is het strand ongeveer op 10 a 15 km van de camping af.
prijs/ kwaliteit is prima. Verder is de camping een goede uitvalbasis naar de wel bekende steden in Toscane.

Aug. 2013
"Typisch Toscaans"übersetzen
Jens
7.0

21.08.2013 Camping Valle Gaia is een typisch Toscaanse camping. Het ligt op een geweldige locatie, vlakbij het dorpje Casale Marritimo. Camping Valle Gaia heeft ook nog een appartementverhuur La Cassetta, waar ook de minidisco van het animatieteam wordt gehouden. Het is ontzettend kindvriendelijk: vier speeltuinen, een animatieteam en 5 zwembaden (één bij La Cassetta). De zwembaden zijn lekker: heb je kinderen, let op dat ze niet in het zwembad hun behoefte doen. Bij het restaurant/pizzeria Pizzagaia kan je heerlijk eten. Een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen