Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****

30 Juni 2015

Valle Gaia****
Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Camping Valle Gaia aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 275 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Valle Gaia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Casale Marittimo. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 330 Urlaubsbilder von Camping Valle Gaia**** finden. Sie können sich 2 Videos von Camping Valle Gaia**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Italien Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Valle Gaia**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Toskana. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Casale Marittimo.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Valle Gaia**** / Casale Marittimo abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Super vakantie gehad"übersetzen
lieneke
9,0

12.06.2015 leuke restaurantjes en leuk en vriendelijk personeel.
zeker voor herhaling vatbaar.

Paar, Mai 2015
"Geweldige camping"übersetzen
v.Berlo
9,0

20.06.2015 komen hier al jaren, altijd fijn om terug te zijn, super mooie plekken vooral boven, alles wordt zeer goed bijgehouden. Fam.Beretta beheert met hart en ziel deze camping en dat zie je overal aan terug. Geen "puber"-camping. Echt een aanrader.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Leuke camping met veel mogelijkheden"übersetzen
baaij
9,0

14.06.2015 In de meivakantie de camping bezocht. Camping is goed. Sanitair is goed. De speeltuin is helemaal nieuw. Kinderen waren erg enthousiast over de nieuwe toestellen op nieuw kunstgras. In de buurt is olijfolie te koop. Weg richting cecina. Kruising links bij il cavallino. Wijnboer ferrari biedt de mogelijkheid om zelf wijn te bottelen. Diverse wijnen uit vat. De duurdere rode wijn is erg lekker. In de omgeving zijn diverse wijnroutes te rijden (info receptie) kamp winkel heeft meerdere streekwijnen en producten. Voor ieder wat wils. O ja plekken zijn ruim.

Paar, Aug. 2014
"Niet onaardig, maar niet echt wat wij zochten"übersetzen
Ruud
6,0
8,0

27.09.2014 Wij hebben deze zomer drie verschillende campings bezocht. Daarvan was Valle Gaia toch wel de minste, ook al hebben we het hier ook prima naar onze zin gehad.

Het is een grote camping met vrij sfeerloze plaatsen (ingesloten door een grindpad, een betonnen muurtje en rechte hagen). Alles kaarsrecht. De camping trekt voornamelijk caravans, er staan maar weinig kampeerders met een tent. Wij zoeken in een camping toch iets meer inbedding in de natuur/omgeving, zoals ligging aan een mooi riviertje of meertje of in een mooi bos. Verwacht zoiets hier niet te vinden.

Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is altijd goed schoon. De campingplaatsen zijn ook lekker ruim.

De directe omgeving heeft vanwege de economische drukte rond Cecina en Livorno nog weinig van de charme die je van Toscane verwacht. Maar iets verder naar het binnenland verandert de omgeving in een schilderij. Wij zouden daarom volgende keer liever een camping verder in het binnenland bezoeken.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Super grote plek, gezellige camping"übersetzen
marja
8,0

30.08.2014 Net terug van 2 weken valle gaia.
We stonden op plek 206. Heel ruim en rustig.
Beneden leken de plekken een stuk kleiner en drukker.
Zwembad zonder glijbanen.
Prima sanitair.

Familie mit Kindern, 2014
"Prima basisschool camping !"übersetzen
Fam. Splinter
9,0

29.08.2014 Wij zinj hier twee weken geweest in juli met tent en twee kinderen van 7 en 11. Dit is een goed verzorgde camping met schoon sanitair en veel zwembaden. En 80% Nederlanders. De plekken zijn ruim genoeg en omheind met een heg en bomen. Dagelijkse animatie voor kinderen in NL en EN zonder dat dit 's avonds veel herrie geeft. Op de camping lekkere pizza's. Mooi vertrekpunt naar Toscaanse steden of het strand op 2 km. Auto is dus een must. De ondergrond is van rotsen, vergeet geen steenharingen en hamer mee te nemen. Minder: De kampwinkel is dagelijks dicht van 1 tot 5 uur, de slagboom van 1 tot 3. Hier moet je wel rekening mee houden. Let op: Je kunt er pinnen maar niet betalen met de pin. Al dat cash geld gaat in een ouwe sok... Een ouder echtpaar noemde camping Valle Gaia een echte basisschool camping, en dat klopt.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Un isola di pace"übersetzen
anna belloni
10,0

28.06.2015 Ci siamo stati per la prima volta nel 2012 e da allora per noi le vacanze sono
a Vallegaia! Ci piace la sua tranquillità e adoriamo le piazzole spaziose e "intime" perché circondate dalle siepi. Ottima la pulizia dei bagni e in generale delle vie. Le piscine numerose permettono ampia scelta. Gradita la presenza degli animatori. E per finire non ringrazierò mai a sufficienza per l'accoglienza agli amici a 4 zampe!!

"Aanrader!"übersetzen
Roos01
10,0

26.08.2014 Afgelopen zomer 2,5 week met eigen tent gebruik gemaakt van deze camping. Onze plek (314) was top. Mooie afscheiding met hagen, ruim, goede schaduw. De meegenomen tarp hebben we niet opgezet. Zwembad was heerlijk. In restaurant Robin hood goed gegeten ( voor Italiaanse begrippen iets aan de prijs). Heerlijk dat de animatie beperkt is en als deZe er is, dan niet hoorbaar op de plek. De eerste dagen wel even wennen aan de hanen en honden in de omgeving, maar dit went snel en na een paar dagen werden we hier niet meer wakker van. Douches altijd schoon en netjes. De toiletten niet altijd even schoon, maar dit ligt ook aan de gebruikers. Er werd meerdere malen per dag schoongemaakt. We hebben een perfecte vakantie gehad.

Familie mit Kindern, 2014
"Leuk"übersetzen
Natas4
8,0

13.08.2014 Net terug van vakantie op Valle Gaia. Op de grote plek gestaan met de caravan. Echt een grote plek, met toch wat bomen voor de schaduw. Leuke camping met heeeel veel Nederlanders en het is wel een beetje ons kent ons...als je dat leuk vindt is het geen probleem. Sanitair echt super mooi maar je moest echt op tijd gaan douchen of afwassen anders was er geen warm water! Dat verwacht je toch niet van zo'n camping zoals Valle Gaia. Het restaurant op de camping is prima. Niet te duur en het eten is oke. De zwembaden zijn echt leuk. Maar of we hier nog een keer terug komen....dat betwijfel ik.

"Aanrader!"übersetzen
Virginie Felix
8,0

04.09.2014 We zijn dit jaar met ons gezin (2 volw en kids van 6,4 en 2) naar deze camping gegaan. We zaten in een stacaravan in een heerlijk rustig uithoek van de camping.
We hebben ons uitstekend vermaakt. Prachtig camping, ruim van opzet, schoon, rustig, niet te veel poespas.
Vanuit daar zijn we 2 keer naar het strand aan de kust gegaan en naar Pisa. Lucca en Firenze zijn ook mogelijk.
Een aanrader dus!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen