Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****

29 November 2014

Valle Gaia****
Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Camping Valle Gaia aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 270 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Valle Gaia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Casale Marittimo. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 321 Urlaubsbilder von Camping Valle Gaia**** finden. Sie können sich 2 Videos von Camping Valle Gaia**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Italien Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Valle Gaia**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Toskana. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Casale Marittimo.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Valle Gaia**** / Casale Marittimo abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

270 Bewertungen für Valle Gaia****

8,1
8,4
Bewertungen von:
Paar, Aug. 2014
"Niet onaardig, maar niet echt wat wij zochten"übersetzen
Ruud
6,0
8,0

27.09.2014 Wij hebben deze zomer drie verschillende campings bezocht. Daarvan was Valle Gaia toch wel de minste, ook al hebben we het hier ook prima naar onze zin gehad.

Het is een grote camping met vrij sfeerloze plaatsen (ingesloten door een grindpad, een betonnen muurtje en rechte hagen). Alles kaarsrecht. De camping trekt voornamelijk caravans, er staan maar weinig kampeerders met een tent. Wij zoeken in een camping toch iets meer inbedding in de natuur/omgeving, zoals ligging aan een mooi riviertje of meertje of in een mooi bos. Verwacht zoiets hier niet te vinden.

Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is altijd goed schoon. De campingplaatsen zijn ook lekker ruim.

De directe omgeving heeft vanwege de economische drukte rond Cecina en Livorno nog weinig van de charme die je van Toscane verwacht. Maar iets verder naar het binnenland verandert de omgeving in een schilderij. Wij zouden daarom volgende keer liever een camping verder in het binnenland bezoeken.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Super grote plek, gezellige camping"übersetzen
marja
8,0

30.08.2014 Net terug van 2 weken valle gaia.
We stonden op plek 206. Heel ruim en rustig.
Beneden leken de plekken een stuk kleiner en drukker.
Zwembad zonder glijbanen.
Prima sanitair.

Familie mit Kindern, 2014
"Prima basisschool camping !"übersetzen
Fam. Splinter
9,0

29.08.2014 Wij zinj hier twee weken geweest in juli met tent en twee kinderen van 7 en 11. Dit is een goed verzorgde camping met schoon sanitair en veel zwembaden. En 80% Nederlanders. De plekken zijn ruim genoeg en omheind met een heg en bomen. Dagelijkse animatie voor kinderen in NL en EN zonder dat dit 's avonds veel herrie geeft. Op de camping lekkere pizza's. Mooi vertrekpunt naar Toscaanse steden of het strand op 2 km. Auto is dus een must. De ondergrond is van rotsen, vergeet geen steenharingen en hamer mee te nemen. Minder: De kampwinkel is dagelijks dicht van 1 tot 5 uur, de slagboom van 1 tot 3. Hier moet je wel rekening mee houden. Let op: Je kunt er pinnen maar niet betalen met de pin. Al dat cash geld gaat in een ouwe sok... Een ouder echtpaar noemde camping Valle Gaia een echte basisschool camping, en dat klopt.

"Aanrader!"übersetzen
Roos01
10,0

26.08.2014 Afgelopen zomer 2,5 week met eigen tent gebruik gemaakt van deze camping. Onze plek (314) was top. Mooie afscheiding met hagen, ruim, goede schaduw. De meegenomen tarp hebben we niet opgezet. Zwembad was heerlijk. In restaurant Robin hood goed gegeten ( voor Italiaanse begrippen iets aan de prijs). Heerlijk dat de animatie beperkt is en als deZe er is, dan niet hoorbaar op de plek. De eerste dagen wel even wennen aan de hanen en honden in de omgeving, maar dit went snel en na een paar dagen werden we hier niet meer wakker van. Douches altijd schoon en netjes. De toiletten niet altijd even schoon, maar dit ligt ook aan de gebruikers. Er werd meerdere malen per dag schoongemaakt. We hebben een perfecte vakantie gehad.

Familie mit Kindern, 2014
"Leuk"übersetzen
Natas4
8,0

13.08.2014 Net terug van vakantie op Valle Gaia. Op de grote plek gestaan met de caravan. Echt een grote plek, met toch wat bomen voor de schaduw. Leuke camping met heeeel veel Nederlanders en het is wel een beetje ons kent ons...als je dat leuk vindt is het geen probleem. Sanitair echt super mooi maar je moest echt op tijd gaan douchen of afwassen anders was er geen warm water! Dat verwacht je toch niet van zo'n camping zoals Valle Gaia. Het restaurant op de camping is prima. Niet te duur en het eten is oke. De zwembaden zijn echt leuk. Maar of we hier nog een keer terug komen....dat betwijfel ik.

"Aanrader!"übersetzen
Virginie Felix
8,0

04.09.2014 We zijn dit jaar met ons gezin (2 volw en kids van 6,4 en 2) naar deze camping gegaan. We zaten in een stacaravan in een heerlijk rustig uithoek van de camping.
We hebben ons uitstekend vermaakt. Prachtig camping, ruim van opzet, schoon, rustig, niet te veel poespas.
Vanuit daar zijn we 2 keer naar het strand aan de kust gegaan en naar Pisa. Lucca en Firenze zijn ook mogelijk.
Een aanrader dus!

"Topcamping!"übersetzen
Emiel
8,0

19.08.2014 Voor de vierde keer op rij, maar voor het eerst in het hoogseizoen deze camping bezocht. Blijft een heerlijke camping!! Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Alles netjes en schoon, ook de appartementen (weten we van voorgaande jaren) en super vriendelijk personeel. Verhouding prijs/kwaliteit is goed, voor alles. Zou me niets verbazen als we volgend jaar weer naar Valle Gaia / La Casetta gaan! Een echte aanrader!!!

"Succesformule"übersetzen
c.bloemen2
9,0

31.08.2014 De vierde keer op valle Gaia. Plek 207 en wederom genoten. Het valt me op dat er elk jaar hetzelfde vriendelijke personeel werkt. Zowel op de camping als in het restaurant. Een borging van deze succesformule. De camping ziet er elk jaar weer mooi uit en prijs kwaliteit is super. Jammer van de het noodweer dit jaar met schades tot gevolg. Dat is overmacht.
Wij gaan volgend jaar weer!

"Hartstikke leuk!"übersetzen
Mascha Kroeze
8,0

10.08.2014 Net terug van een fijne vakantie op Valle Gaia/La Cassetta.
We hadden een huisje voor twee weken, bijna direct naast het restaurant Robin Hood. Hoewel we gelezen hadden dat dit lawaaierig zou zijn, ook ivm animatie om de hoek, was dit heel goed te doen. Het was een gezellige rumoer ipv lawaai waar je last van had. Huisjes zijn minimaal uitgerust met keukengerei, hier moet je echt niet teveel van verwachten. Ons huisje (nr 15) had een super mooi groot terras, vergeleken met de andere huisjes echt luxe.Wel zijn ze voor kinderen in de kruip/ leren lopen leeftijd niet ideaal met veel trappetjes in en om het huisje. Ook voor buggy niet ideaal qua hoogteverschil en veel trappen op het terrein. Eetgelegenheden zijn goed, prijs/kwaliteit verhouding prima. Wel jammer dat ze pas om 19.00 uur open gaan, hoewel je bij robin hood kunt lunchen van 12.00 tot 14.00 uur.Eerdere recensies spreken over een elitecamping, maar hier hebben wij niets van gemerkt. Al met al een topvakantie, maar terugkeren?

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooie, rustige en schone camping"übersetzen
Rolf
9,0

04.08.2014 Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten op Valle Gaia. Het is een heerlijk rustige camping op een mooie locatie in het Toscaanse land. Het is een terrassen camping maar het steigingspercentage valt wel mee. Mooi zwembad, helaas voor de kinderen zonder glijbaan. Restaurantje is simpel ingericht maar je kunt er prima eten krijgen voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje waren het geringe aantal toiletten in ons toiletgebouw, de toiletten waren echter wel erg schoon, meerdere keren per dag kwam de schoonmaakploeg langs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Verbringen Sie die Weihnachtsferien mit Ihrer Familie?

Umfrage

Was ärgert Sie am meisten auf Skipisten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login! Klicken Sie hier für weitere Informationen