Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****

3 September 2015

Valle Gaia****
Hotelbewertungen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Camping Valle Gaia aktuelle Allgemeiner Eindruck 8.5 von 10, basierend auf 281 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Valle Gaia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Casale Marittimo. Darüber hinaus können Sie auf Zoover 333 Urlaubsbilder von Camping Valle Gaia**** finden. Sie können sich 2 Videos von Camping Valle Gaia**** anschauen. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Italien Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei! Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Valle Gaia**** mit unserem Angebot zur Ferienregion Toskana. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Casale Marittimo.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Valle Gaia**** / Casale Marittimo abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8.4
8.7
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Aug. 2015
"Fantastische camping, zeker voor herhaling vatbaar"übersetzen
Pascal
8.0

30.08.2015 Wij hebben 15 dagen op de comfortplaatsen gestaan op de camping. Plaats 313 met veel schaduw en 's middags een gedeelte zon. Camping heeft een mooie ligging aan een rustige weg. Het zwembad is heerlijk voor de verkoeling, het was er tussen de 28 en 35 graden toen we er waren. Eten op de camping van de pizzaria is goed, je kunt je pizza afhalen of heerlijk op het terras buiten opeten. Gezellige accomodatie. De animatie mag wel iets beter en meer mochten de kinderen er behoefte aan hebben, de kinderdisco was elke avon maar dat was toch wel een eindje lopen. We gaan er zeker een keer terug.

Paar, Aug. 2015
"Super mooi!"übersetzen
Carolien Bos
10.0

22.08.2015 Erg mooie, nette camping met ruime (comfort-)plaats. Schoon sanitairgebouw, mooie zwembaden. Aanrader: witte strand en lichtblauwe zee bij Vada op 10 minuten rijden van de camping. Camping is voor kinderen tot een jaar of 12. Weinig animatie, wel iedere avond kinderdisco. Maar onze dochter van 12 jaar vermaakte zich prima met leeftijdsgenootjes rond de tafeltennistafel. Met de trein naar Florence in 2 uurtjes is goed te doen. Volgend jaar zeker terug om ook andere steden te bezoeken.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Wederom een topvakantie!!!"übersetzen
Linda
8.0

12.08.2015 Voor het 4de jaar hier geweest met onze vouwwagen en 3 kids (8,10 en 12jaar)
Camping wordt gerund door fam Beretta en dat doen ze met veel liefde,het wordt prima onderhouden is netjes overal en schoon.
Wij stonden op pl 66 op het (oude) gedeelte, groot plek .
Kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad, pingpongtafels of bezig zijn met het animatieteam in de vorm van waterspelletjes, voetbaltoernooi of pingpongtoernooi
De pizzeria op de camping vinden wij SUPER. Lekkere pizza's en pasta's voor een leuke prijs.
Strand vada op 15 min rijden supermooi en altijd plek, en gratis parkeren.

In de omgeving meer dan genoeg te zien zoals de steden Pisa, Lucca, Vollterra, San Gimignano, Sienna.
De wekelijkse markt in Cecina is ook erg leuk, is heel groot dus ga op tijd smorgens anders wordt het erg druk en dat in de warmte is voor kinderen niet alles.
Het dierenpark Parcogallorose vlakbij is superleuk voor de kinderen en ook best groot.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Perfect, maar toch een dubbel gevoel ..."übersetzen
Steven van der Heid...
10.0

02.08.2015 Op Camping Valle Gaia valt niets aan te merken. Prima locatie, perfect onderhouden, super zwembad, veel faciliteiten en heerlijk stil 's nachts. Toch kijken we met een dubbel gevoel terug op deze camping aangezien zo'n beetje 100% van de bezoekers Nederlanders zijn en de camping naar ons gevoel routinematig wordt uitgebaat.

Paar, Juni 2015
"Prima camping"übersetzen
vonne
9.0

17.07.2015 10 dagen op deze prima ( halflege ) camping gestaan, met vwagen, op een "saharaplek", die we zelf uitgekozen hadden. Ruime plek ( 341, met boom, zon tot 20.00 u ) Wel eindje lopen naar mooie schone sanitair,1 terras lager.Gezellig zwembad, wellicht te klein als de camping vol is. Volledige campwinkel, heerlijk brood. Goed restaurant Robin Hood ,a la carte prima ,menu viel ons erg tegen, zeer simpel. Pizza afgehaald uit restaurant, heb veel betere gegeten. Prima op de fiets te doen naar Cecina, daar door het pijnbomenbos richting Bibbona, heerlijk rustige stranden. Anders veel prive stranden.
Heel aardige receptie, altijd bereid om tips of plattegronden te geven. Geen gratis wifi, kaartje voor bv 5 uur, is 3 euro. Pas wel op dat je weer uitlogt. Verder wel erg veel overlast van blaffende honden de hele avond.
Conclusie, als je niet op de stranden wilt staan is dit een prima alternatief met zeer ruime plaatsen in zon of schaduw, voor ieder wat wils en met genoeg te doen voor iedereen.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Super vakantie gehad"übersetzen
lieneke
9.0

12.06.2015 leuke restaurantjes en leuk en vriendelijk personeel.
zeker voor herhaling vatbaar.

Paar, Mai 2015
"Een anders dan anders camping"übersetzen
akilsdonk
10.0

05.07.2015 Meer dan 15 jaar geleden stonden we enige jaren achtereen op deze camping. Voor onze kinderen was het al die jaren een feest. En dat is het ook voor kinderen tot pakweg 12, zeker nu met dat geweldige nieuwe speelparadijs. Voor pubers minder geschikt, dus zijn we er daarna niet meer geweest, Maar nu, zonder kinderen, wilden we weer eens terug naar die camping waar we ooit fantastische vakanties hadden. En ook dit keer voelden we er ons al weer meteen thuis. Die prachtige grote plaatsen onder de schaduwrijke pijnbomen, omzoomd met oleanderhagen. Het zwembad, het zo vriendelijke en gastvrije personeel, de fijne restaurants. De rust. Met je longdrink in de hand op het terras bij de bar boven, de maan spiegelend in de Middellandse Zee en Elba opschijnend, dan voel je echt de vakantie. Er zijn, doelbewust beleid, geen stacaravanners, die vind je op de drukke en luidruchtige campings aan de kust. OK, je hebt een auto nodig, maar je zit overal vlakbij. We komen er zeker weer terug.

Paar, Mai 2015
"Geweldige camping"übersetzen
v.Berlo
9.0

20.06.2015 komen hier al jaren, altijd fijn om terug te zijn, super mooie plekken vooral boven, alles wordt zeer goed bijgehouden. Fam.Beretta beheert met hart en ziel deze camping en dat zie je overal aan terug. Geen "puber"-camping. Echt een aanrader.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Leuke camping met veel mogelijkheden"übersetzen
baaij
9.0

14.06.2015 In de meivakantie de camping bezocht. Camping is goed. Sanitair is goed. De speeltuin is helemaal nieuw. Kinderen waren erg enthousiast over de nieuwe toestellen op nieuw kunstgras. In de buurt is olijfolie te koop. Weg richting cecina. Kruising links bij il cavallino. Wijnboer ferrari biedt de mogelijkheid om zelf wijn te bottelen. Diverse wijnen uit vat. De duurdere rode wijn is erg lekker. In de omgeving zijn diverse wijnroutes te rijden (info receptie) kamp winkel heeft meerdere streekwijnen en producten. Voor ieder wat wils. O ja plekken zijn ruim.

Paar, Aug. 2014
"Niet onaardig, maar niet echt wat wij zochten"übersetzen
Ruud
6.0
8.0

27.09.2014 Wij hebben deze zomer drie verschillende campings bezocht. Daarvan was Valle Gaia toch wel de minste, ook al hebben we het hier ook prima naar onze zin gehad.

Het is een grote camping met vrij sfeerloze plaatsen (ingesloten door een grindpad, een betonnen muurtje en rechte hagen). Alles kaarsrecht. De camping trekt voornamelijk caravans, er staan maar weinig kampeerders met een tent. Wij zoeken in een camping toch iets meer inbedding in de natuur/omgeving, zoals ligging aan een mooi riviertje of meertje of in een mooi bos. Verwacht zoiets hier niet te vinden.

Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is altijd goed schoon. De campingplaatsen zijn ook lekker ruim.

De directe omgeving heeft vanwege de economische drukte rond Cecina en Livorno nog weinig van de charme die je van Toscane verwacht. Maar iets verder naar het binnenland verandert de omgeving in een schilderij. Wij zouden daarom volgende keer liever een camping verder in het binnenland bezoeken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen