Hotelbewertungen Blumeninsel Mainau

30 Juli 2015

Blumeninsel Mainau
Hotelbewertungen Blumeninsel Mainau
Konstanz

Möchten Sie wissen, was anderen halten von Blumeninsel Mainau in Konstanz? Auf dieser Seite können Sie Bewertungen zu Blumeninsel Mainau lesen.
Blumeninsel Mainau aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 24 Hotelbewertungen.
Sie interessieren sich für Blumeninsel Mainau und Kultur & Geschichte in Konstanz? Dann sind Sie auf Zoover genau richtig! Neben den Bewertungen und Reiseberichten anderer Besucher von Kultur & Geschichte hält Zoover auch noch viele weitere nützliche Informationen für Sie bereit. Sie können sich 400 Urlaubsbilder von Blumeninsel Mainau anschauen. Es gibt 2 Videos von Blumeninsel Mainau. Für Ihren Urlaub kommt auch das ganze Land in Frage? Dann sind Sie auf unserer Deutschland Seite richtig aufgehoben. Sie möchten mehr vom Feriengebiet rund um Blumeninsel Mainau erkunden? Dann schauen Sie doch einmal auf unserer Übersicht für die Urlaubsregion Baden-Württemberg vorbei. Suchen Sie noch eine Übernachtungsmöglichkeit in der Nähe von Blumeninsel Mainau, dann wechseln Sie bitte zu unserer Übersicht für Hotels und Unterkünfte in Konstanz.
Einen Moment bitte...

Paar, Juli 2015
"Prachtig eiland"übersetzen
Robert
9,0

25.07.2015 We zijn met de bus(4)er naartoe gegaan en met de boot terug.
Het eiland is echt prachtig,met constant het meer aan je zijde.Via de wandelpaden kun je ook hoger op het eiland komen,en dan heb je een uitstekend uitzicht over de omgeving,voornamelijk de bodensee en bij goed weer ook de Alpen.Voldoende horeca aanwezig,prijzen zoals een toeristenplek waardig.

Freunde, Juli 2015
"Sehr schöne Sehenswürdigkeit"übersetzen
S. Ruh
9,0

12.07.2015 Viele Pflanzen und Blumen zum ansehen. Sehr schön gelegen. Es hat halt sehr viele Touristen. Man sollte einfach bereits am morgen gehen.

Paar, Juni 2015
"Mooi eiland"übersetzen
Ingrid Braam
7,0

07.06.2015 Mainau is een groot park met veel mooie bloemen, planten en bomen. Een leuke dagtrip inclusief bootreis. Je kan je er zeker een hele dag vermaken. De vlindertuin is hetzelfde als in de Nederlandse dierentuinen. Voor ons dus niet heel bijzonder. Voor kinderen leuke speelgelegenheden, ook met water. En een kleine kinderboerderij. Wij hebben een leuke dag gehad met mooi weer maar om nou te zeggen dat het geweldig en zeer bijzonder was, dit moet je gezien hebben! Nee, gewoon een leuk dagje uit naar een mooi wandelpark.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Moooooi !"übersetzen
anne.heijnen
9,0

13.06.2015 Echt mooi aangelegd......sfeer! Terwijl ik hier in nederland niet eens naar een floriade etc zou gaan

"Aardige tuin"übersetzen
wouter
7,0

16.08.2014 Mooi, maar vrij duur en niet super. In een uur of twee heb je het wel gezien. Leuk was de vlindertuin.

"Zeer de moeite waard"übersetzen
jack R

11.09.2014 Een soort keukenhof maar dan met vaste planten

"Voor bloemenliefhebbers"übersetzen
toos bik
8,0

07.08.2014 prachtige tuinen en ook indrukwekkende bomen. Vlinderkas is zeer de moeite waard.

Gruppenreise, Juli 2014
"Mooi eiland"übersetzen
Karin

24.09.2014 zeker aan te raden, vooral de vlindertuin is schitterend

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Echt een aanrader als je van tuinieren houdt"übersetzen
Mike
8,0

10.09.2013 Geweldige tuinen en bloemenpracht. Daarnaast een schitterende vlinderverzameling.

Paar, Juli 2013
"Absolute aanrader!!"übersetzen
mariken wijen
9,0

13.08.2013 Prachtig aangelegd park, mooi onderhouden, zeer grote variëteit aan bloemen en planten. Heb wel reviews gelezen waarin werd geklaagd over de hoge entree of de grote commercie,wij hebben dat niet zo ervaren. overal in het park wordt voortdurend gewerkt, we hebben het aantal tuinmannen en vrouwen niet kunnen tellen, dat moet bekostigd worden. Aanrader is beslist de vlindertuin waarin je ook nog eens deskundige uitleg kunt krijgen van vriendelijke dames die weten waar ze over praten.
wij hebben van 10 tot 5 in het park vertoefd,en niet eens alles gezien.
geweldig!!!

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Die besten Unterkünfte in Konstanz

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an! Klicken Sie hier für weitere Informationen